صفحه اصلی / اصناف / بازار / با نقش تاثیرگذار طراحی سایت بر کسب و کار آشنا شوید

با نقش تاثیرگذار طراحی سایت بر کسب و کار آشنا شوید

 

به گزارش کسب و کار نیوز، بیشتر مشتریان بالقوه هر کسب و کاری این روزها در دنیای اینترنت به دنبال خرید محصولات و دریافت خدمات مورد نیازشان هستند. دنیای اینترنت به یک بستر بسیار کاربردی و مناسب در تجارت و کسب و کار تبدیل شده است که نمی توان از تاثیر و نقش آن در موفقیت به سادگی گذشت.

طراحی سایت و فعالیت در دنیای مجازی همانند یک چهارراه شلوغ است که روزانه میلیون ها نفر از آن عبور کرده و می توانند با خدمات و محصولات شما آشنا شوند.

تاثیر طراحی سایت بر موفقیت کسب و کار

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، طراحی سایت می تواند نقش بسیار مهم و کلیدی در موفقیت کسب وکار شما داشته باشد. بیش از ۲۷ سال از به روز رسانی اولین صفحه اینترنتی می گذارد و امروزه بیش از یک میلیارد دامنه ثبت شده در آن موجود می باشد. شاید با خود فکر کنید با وجود این حجم بالای صفحات اینترنتی، جا برای طراحی سایت شما نخواهد بود! بهتر است بدانید تنها یک چهارم این دامنه ها فعال بوده و هنوز جا برای رقابت و فعالیت بسیاری برای شما باقی است.

  یک دفتر مرکزی سیار داشته باشید!

هر موسسه، شرکت و فروشگاه برای کسب و کار خود نیازمند به داشتن یک دفتر مرکزی می باشد. یک دفتر مرکزی به مشتریان اعتماد و اطمینان داده، پرسش های افراد را پاسخ می دهد، جلسات لازم را برگزار می کند و  فروش و ارائه خدمات را انجام می دهد. مراجعه به این دفتر مرکزی نیازمند حضور فیزیکی در مکان است که شاید برای افراد بسیاری سخت باشد. در دنیای اینترنت، وب سایت شما دفتر مرکزی شما محسوب خواهد شد. با طراحی سایت شما می توانید تمامی خدمات یک دفتر مرکزی را با کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر ارائه دهید.

از قابلیت های جدید اینترنت استفاده کنید

تنها کافی است با طراحی سایت گام در دنیای گسترده اینترنت بگذارید تا دنیای جدید و فوق العاده با قابلیت های بسیار برای شما نمایان شود. شما برای توسعه کسب و کارتان می توانید از روش های متنوع و مختلفی استفاده کنید که در کسب و کار های سنتی غیر ممکن است. در صورتی که اطلاعات شما از دنیای اینترنت و فعالیت در آن محدود است، می توانید از متخصصان در این زمینه مشاوره های لازم را دریافت کنید. تبادل لینکی، تبلیغات کلیکی، تبلیغ موتورهای جست و جو و غیره تنها گوشه ای از قابلیت های دنیای مجازی است که با طراحی سایت از آن ها بهره مند خواهید شد.

اعتماد و اطمینان کاربران خود را جلب خواهید کرد

نظرسنجی ها نشان می دهد که بیشتر افراد برای خرید و یا دریافت خدمات آنلاین، موسسات و فروشگاه هایی را انتخاب می کنند که دارای سایت هستند. در واقع طراحی سایت به کسب و کار شما اعتبار بخشیده و می تواند باعث جلب اعتماد و اطمینان کاربرانتان شود. افراد بسیاری به خاطر نگرانی از پایین بودن کیفیت کالا ها و خدمات نسبت به کسب و کارهای اینترنتی بدبین هستند. شما می توانید بعد از طراحی سایت بخشی را همراه با معرفی مشتری نام آشنای خود، میزان رضایت مشتریان قدیمی و تندیس ها و جوایز خود قرار داده تا افراد بتوانند با اطمینان کامل با شما وارد تعامل شوند.

تعامل ساده تر و سریع تری با مشتریان خود خواهید داشت

در صورتی که کسب و کار شما نوپا است یا چندین سال در آن فعالیت دارید، باید بدانید حفظ مشتریان قدیمی و همیشگی به اندازه جذل مشتریان جدید برای کسب و کار شما حائز اهمیت است. علم بازاریابی نشان می دهد که هزینه جذب مشتری جدید نسبت به حفظ مشتریان قدیمی تا چندین برابر بیشتر خواهد بود. شما می توانید یک بخش از طراحی سایت را به تعامل و ارتباط با مشتریان خود قرار دهید. در این بخش افراد می توانند با شما وارد گفت و گو شده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کنند.

در زمان کوتاه و بدون هزینه با افراد متخصص همکاری خواهید کرد

استخدام در یک کسب و کار سنتی، نیازمند صرف هزینه  و وقت زیاد برای چاپ آگهی استخدام و مصاحبه های حضوری می باشد. طراحی سایت شما را از پرداخت این هزینه ها و اختصاص دادن زمان برای آن بی نیاز می کند. کافی است در یک بخش از طراحی سایت خود همکاری با ما قرار دهید. افراد متخصص  و جویای کار در هر زمان می توانند وارد سایت شما شده و رزومه خود را ارسال کنند. شما به عنوان مدیر سایت به این رزومه ها دسترسی داشته و آن ها بررسی خواهید کرد. در صورت نیاز به کارمند جدید شما می توانید بلافاصله با فرد مورد نظرتان وارد گفت و گو شده و همکاری خود را آغاز کنید.

کسب و کار خانگی خود را راه بیاندازید

در حال حاضر طراحی سایت و دنیای دیجیتال، فضای بسیار مناسبی برای کسب و کارهای خانگی فراهم کرده است. در این نوع از کسب و کارها شما نیاز به کرایه و یا خرید یک مکان برای فروشگاه و یا موسسه خود نیستید و می توانید کارتان را در منزل خود آغاز کنید. طراحی سایت و دیگر صفحات مجازی به شما کمک می کند که محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کرده و کار خود را در منزل آغاز کنید.

تحقیقات اولیه آغاز کار را به راحتی و به طور تخصصی انجام دهید

هر کسب و کاری برای موفقیت باید با نیازهای روز جامعه هدف خود آشنا بوده و به دنبال رفع ان باشد. در واقع شما قبل از راه اندازی کسب و کار خود باید به طور کامل نظام عرضه و تقاضای جامعه مورد نظر خود را بررسی کرده و  متناسب با آن کار خود را آغاز کنید. طراحی سایت و فعالیت در دنیای اینترنت به روش های مختلفی به شما این امکان را می دهد که نظرسنجی ها و تحقیقات اولیه ورود به بازار را انجام دهید. این مساله از طرفی ریسک کاری شما را کاهش داده و از طرف دیگر باعث شروع قدرتمند تر شما خواهد شد.

طراحی سایت توسط ایزی وب

این مهم است که طراحی سایت خود را به چه کسی بسپارید! اگر شما برای برند، فروشگاه و یا شرکت خود به فکر طراحی سایت افتاده اید، بدون شک شما به دنبال پیشرفت و ارتقاء کسب و کارتان هستید. یک سایت با سرعت پایین و خدمات نامناسب می تواند مشتریان شما را کلافه کرده و آن ها را از خرید و یا دریافت خدمات منصرف کند. بنابراین برای طراحی سایت خود دقت و وسواس کافی به خرج دهید. ایزی وب یکی از شرکت هایی است که می توانید طراحی سایت سازمان، شرکت یا فروشگاه خود را یا خیال آسوده به آن بسپارید. این شرکت با داشتن چندین افتخار داخلی و خارجی در زمینه طراحی سایت به شما کمک می کند که سایتی ایده آل و کاملا مناسب با خدمات خود داشته باشید. کارشناسان این شرکت در کار خود بهترین بوده و به دنبال کسب رضایت مشتریان خود هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.