صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گابی‌گل هرگز به اینتر برنمی‌گردد
گابی‌گل هرگز به اینتر برنمی‌گردد
Brasília - A seleção Brasileira enfrenta a seleção do Iraque pela primeira fase do futebol olímpico, no estádio Mané Garrincha, em Brasília (Marcelo Camargo/Agência Brasil)

گابی‌گل هرگز به اینتر برنمی‌گردد

کسب و کار نیوز:جونیور پدروسو، مدیر برنامه های گابریل باربوسا ملقب به گابی‌گل، تاکید کرد که این مهاجم برزیلی به اینتر بازنخواهد گشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, گابی‌گل در سال ۲۰۱۶ به اینتر پیوست اما در یک فصلی که برای این تیم بازی کرد، در ۹ دیدار، تنها یک گل به ثمر رساند و سپس به بنفیکا قرض داده شد. او در این تیم هم تنها یک بازی انجام داد. پس از آن او به طور قرضی به سانتوس رفت و در نهایت به فلامینگو پیوست. قرارداد او با فلامینگو در ابتدا قرضی بود اما در ژانویه ۲۰۲۰ قراردادش را دائمی کرد و از این انتقال، اینتری ها ۱۷ میلیون یورو به جیب زدند.

گابی‌گل در ۲۹ دیدار در رقابت های سری آ برزیل برای فلامینگو، ۲۵ گل به ثمر رساند؛ در حالی که سال پیش از آن هم ۱۸ گل برای سانتوس زده بود؛ آماری که باعث شد شایعاتی در مورد بازگشت او به اینتر منتشر شود اما جونیور پدروسو تاکید کرد که این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

او به کالچو مرکاتو گفت:” آیا هرگز شنیده‌اید که گابی‌گل بگوید ” من در برزیل خیلی خوب کار می کنم، حالا می خواهیم به اینتر نشان بدهم که آنجا هم می توانم خیلی خوب کار کنم” یا چیزی شبیه این؟ نه، هرگز.

واقعیت این است که شانسی برای بازگشت وجود ندارد. چنین گزینه ای هرگز وجود نداشته است.”

گابی‌گل از زمان دائمی کردن قراردادش با فلامینگو، در ۱۰ بازی، ۱۱ گل به ثمر رساند و پدروسو معتقد است که ترک اینتر برای همه طرفین بهترین تصمیم بود.

” این معامله خوبی برای همه بود. اینتر به دنبال مذاکره برای فروش ود، فلامینگو می خواست او را بخرد و گابریل می خواست به باشگاهش برگردد. مایلم از این فرصت استفاده کنم و بگویم که مدیران فلامینگو بسیار حرفه ای عمل کرده اند.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.