صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / بازدید از موقعیت عملیاتی استقرار دکل‌های حفاری
بازدید از موقعیت عملیاتی استقرار دکل‌های حفاری

بازدید از موقعیت عملیاتی استقرار دکل‌های حفاری

کسب و کار نیوز:هیئتی متشکل از مدیران و رؤسای اداره‌های شرکت ملی حفاری با هدف قدردانی از خدمات شبانه‌روزی کادر فوریت‌های پزشکی این شرکت از موقعیت عملیاتی استقرار دکل‌های حفاری دیدن کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, این هیئت متشکل از مدیران منابع انسانی، مالی، معاونان و رؤسای زیرمجموعه این مدیریت‌ها، رؤسای خدمات غذایی و فوریت‌های پزشکی و مسئولان زیرمجموعه، نمایندگان روابط عمومی و دیگر واحدهای حوزه مدیریت عامل شرکت، از نزدیک در جریان فعالیت‌های تیم فوریت‌های پزشکی و مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت قرار گرفتند.

در نخستین مرحله از این بازدیدها، این هیئت دیروز  (یکشنبه، ۱۷ فروردین‌ماه) از دستگاه‌ها و اردوگاه دکل‌های حفاری ۲۴ و ۴۴ فتح در مناطق نفت‌خیز جنوب بازدید کردند.

این هیئت ضمن رعایت پروتکل‌های مربوط به خودمراقبتی و دیگرمراقبتی، از نزدیک با پزشکان، تکنیسین‌های پزشکی و دیگر عوامل فوریت‌های پزشکی و رؤسای دکل‌های حفاری شرکت درباره اقدام‌های انجام‌شده در راستای حفظ سلامت کارکنان عملیات حفاری که در صف اول تلاش برای حفظ و نگهداشت تولید قرار دارند به گفت‌وگو نشستند.

فرشید ممبینی، مدیر منابع انسانی و سیدامیر موسوی‌فخر، مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران در این بازدیدها یادآور شدند که مدیریت ارشد شرکت، سلامت کارکنان به‌عنوان سرمایه اصلی سازمان را اولویت نخست کار دانسته و بر ارائه کار با رعایت کامل نکات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تأکید کرده‌ است.

پریسا قاسمی، سرپرست فوریت‌های پزشکی شرکت نیز از اقدام‌های انجام‌شده براساس دستورعمل‌های وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره الزام‌های بهداشتی و درمانی و تأمین نیازها و تجهیزات لازم گزارشی ارائه داد.

قرار است این هیئت در روزهای آینده از دیگر دستگاه‌های حفاری که در گستره مناطق نفت‌خیز جنوب استقرار دارند بازدید کند و  تلاش‌های کادر پزشکی در مناطق عملیاتی را ارج بگذارد.

شرکت ملی حفاری ایران با اجرای برنامه‌های مدون و ضابطه‌مند برای رفت و آمد کارکنان مأموریتی و همچنین نیروهای اقماری شاغل در دستگاه‌های حفاری، مقررات ویژه‌ای از جمله غربالگری کارکنان، تست سلامت و صدور مجوز برای حضور در موقعیت دکل‌های حفاری، آزمایش روزانه در محل کار و آموزش‌های مؤثر در موضوع بهداشت فردی و گروهی را در نظر گرفته است و با جدیت اعمال می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.