صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / امجدیه به موزه ورزش تبدیل می شود
امجدیه به موزه ورزش تبدیل می شود

امجدیه به موزه ورزش تبدیل می شود

کسب و کار نیوز:صالحی امیری اعلام کرد کمیته ملی المپیک با همکاری وزارت ورزش در حال فراهم کردن شرایطی برای تبدیل ورزشگاه شیرودی به موزه ورزش است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در شرایطی که سال هاست ورزشگاه قدیمی شهید شیرودی که در گذشته با نام امجدیه خطاب می شد، در مرکز تهران بلااستفاده مانده و درهای آن بسته است، کمیته ملی المپیک قصد دارد موزه جدیدی را در این ورزشگاه به وجود بیاورد.

رییس کمیته ملی المپیک در این باره گفت: ما پیشنهاد دادیم که ورزشگاه شهید شیرودی به عنوان موزه ورزش با همین ساختار و فیزیک معرفی و بازسازی شود و جمعیت زیادی از آن بازدید کنند و هم درب مجموعه باز و قابل دیدن باشد. با وزیر ورزش جلسه داشتیم و عده‌ای صاحب نظران دنبال فعال کردن آن هستند.  امیدواریم یک فضای جدید ایجاد و قابل ارائه برای گردشگران خارجی باشد.

پیش از این هم صالحی امیری در محل کمیته ملی المپیک، موزه ورزش را راه اندازی کرده بود و حالا به دنبال تبدیل ورزشگاه قدیمی امجدیه به موزه است.

همچنین مطالعه کنید:

ضرورت تصویب و ابلاغ توزیع کالای اساسی توسط اصناف از سوی ستاد تنظیم بازار کشور/ «اتاق اصناف ایران» باید امکاناتی متناسب با گستره وظایف خود داشته باشد

به گزارش کسب و کار نیوز ، نشست هم‌اندیشی رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.