صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دورتموند بالاخره از بایرن مونیخ جلو زد

در ماراتن تعداد هواداران حاضر در بازیهای خانگی

دورتموند بالاخره از بایرن مونیخ جلو زد

کسب و کار نیوز:هرچند تصور می شود بایرنی ها در رقابت های این فصل بوندس لیگا بیشترین تعداد هوادار را در دیدارهای خانگی داشتند اما با گزارشی که کیکر در این رابطه منتشر کرده است دورتموندی ها بیشترین میانگین هوادار را به ثبت رساندند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, هرچند رقابت های بوندس لیگا نیز به مانند دیگر لیگ های دنیای فوتبال به حالت تعطیلی درآمده و هنوز بازی ها به پایان نرسیده است اما با توجه به دیدارهای برگزار شده تصور می رفت تا نام بایرن به عنوان پرهوادارترین تیم بوندس لیگا مطرح شود اما با گزارش کیکر مشخص شد که این اتفاق نیفتاده و بیشترین هوادار در بازی های داخل خانه این فصل از رقابت هایی بوندس لیگا، نصیب تیم بورسیادورتموند شده است. البته دورتموندی ها یک بازی کمتر نسبت به بایرنی ها به انجام رساندند و توانستند با اختلاف اندکی فعلا در صدر پرتماشاگرترین تیم ها قرار بگیرند.

در این مطلب به معرفی پرتماشاگرترین تیم های بوندس لیگا در این فصل از رقابت ها می پردازیم. با این مطلب همراه “ورزش سه” باشید:

۱٫  بورسیادورتموند 

زردپوشان دورتموندی تاکنون در ۱۲ بازی داخل خانه به میدان رفتند. آنها به نسبت بسیاری از تیم های بوندسلیگایی یک بازی کمتر به انجام رساندند. دورتموندی ها در ۱۲ دیدار خانگی خود توانستند ۹۷۴۰۵۰ هوادار را به ورزشگاه بکشانند و به صورت میانگین می توان گفت به ازای هر بازی توانستند میانگین ۸۱۱۷۱ هوادار را به نام خود بزنند. آنها هرچند در لیگ به عنوان تیم دوم محسوب می شوند اما در تعداد هوادار موفق شدند با برتری به بایرنی ها در صدر قرار بگیرند.

۲٫  بایرن مونیخ

مونیخی ها اما در تعداد هواداران خانگی خود تاکنون قافیه را به دورتموندی ها باختند و با وجود آنکه در کل توانستند ۹۷۵۰۰۰ یعنی هزارنفر بیشتر دورتموندی ها را به ورزشگاه خانگی بکشانند اما با یک دیدار بیشتر از حریف از نظر متوسط هواداران داخلی در رده دوم جدول قرار گرفتند. آنها به طور میانگین برای هر دیدار ۷۵۰۰۰ هزار هوادار را روی سکوهای ورزشگاه خود دیدند.

۳٫  شالکه 

این تیم آبی پوش که بیش از ۶۰ سال از قهرمانی آنها در بوندس لیگا گذشته است کماکان یکی از پرهوادارترین تیم های حاضر در فوتبال آلمان محسوب می شود. شالکه در ۱۳ دیدار خانگی خود در رقابت های این فصل توانست ۷۹۳۹۷۵ هوادار را به ورزشگاه گلزن کرشن کشاندند و به طور میانگین در هر دیدار ۶۱۰۷۵ نفر را در کنار خود می دیدند. آنها تا قبل از قطع بازی های بوندس لیگا توانستند خود را در رده ششم جدول رده بندی قرار دهند.

۴٫  اینتراخت فرانکفورت 

شاید تصور می شد که در رده چهارم پرهوادارترین تیم هایی بوندس لیگا تیمی دیگر را ببینیم اما این فرانکفورتی ها بودند که توانستند خود را در پله چهارم محبوب ترین تیم ها قرار دهند. عقاب ها در ۱۲ دیدار اخیر در مجموع ۶۰۱۹۰۰ نفر را در ورزشگاه خانگی خود دیدند و این رقم یعنی آنها با میانگین ۵۰۱۵۸ هوادار در هر دیدار، پس از دورتموند و بایرن مونیخ و شالکه، چهارمین تیم پرهوادار بوندس لیگا معرفی شوند.

۵٫  کلن 

کلنی ها پس از صعود دوباره به بوندس لیگا همچنان هواداران همیشگی خود را به همراه دارند آنها که تا پیش از قطع بازی های لیگ در رده های میانی جدول حضور پیدا کردند در ۱۲ دیداری که در بازی های خانگی حضور پیدا کردند توانستند در مجموع ۵۹۶۶۰۰ نفر یا به طور میانگین برای هر دیدار ۴۹۷۱۷ هوادار را به ورزشگاه اختصاصی خود بکشانند.

۶٫  هرتابرلین

برلینی ها هم علیرغم اوضاع نامساعدی که نیمه پایینی جدول رده بندی بوندس لیگا دارند اما هنوز هواداران خود را دلزده نکردند و به همین دلیل یکی از تیم های پرهوادار این دوره از رقابت ها معرفی شدند. آنها در ۱۳ دیداری که در ورزشگاه المپیک برلین به میدان رفتند توانستند در مجموع ۶۴۰۵۱۷ هوادار را در کنار خود دیدند و این یعنی آنها به ازای هر دیدار ۴۹۲۷۱ نفر را روی سکوهای ورزشگاه می دیدند.

۷٫  مونشن گلادباخ

در مجموع ۶۱۳۲۳۴ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۴۷۱۷۲ نفر

۸٫  دوسلدورف

در مجموع ۵۱۹۸۸۹ هوادار و به ازای هر بازی به طور متوسط ۴۳۳۲۴ نفر

۹٫  وردربرمن 

در مجموع ۴۴۹۰۲۸ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۴۰۸۲۱ نفر

۱۰٫  لایپزیک 

در مجموع ۴۸۹۷۱۳ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۴۰۸۰۹ نفر

۱۱٫  آگزبورگ 

در مجموع ۳۴۴۵۱۳ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۲۸۷۰۹ نفر

۱۲٫  بایرلورکوزن 

در مجموع ۳۶۱۰۰۶ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۲۷۷۷۰ نفر

۱۳٫  ماینتس

در مجموع ۳۵۲۰۵۳ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۲۷۰۸۱ نفر

۱۴٫  هافنهایم

در مجموع ۳۴۸۱۷۴ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۲۶۴۸۹ نفر

۱۵٫  ولفسبورگ

در مجموع ۳۱۶۵۵۸ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۲۴۰۳۰ نفر

۱۶٫  فرایبورگ

در مجموع ۲۸۷۱۰۰ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۲۳۹۲۵ نفر

۱۷٫  یونیون برلین

در مجموع ۲۶۳۰۸۷ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۲۱۹۲۴ نفر

۱۸٫  پادربورن

در مجموع ۱۸۷۶۴۸ هوادار و به ازای هر بازی به طور میانگین ۱۴۴۳۴ نفر

همچنین مطالعه کنید:

صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران  گفت: مذاکراتی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.