صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گلادباخ و رد پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی بارسلونا
گلادباخ و رد پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی بارسلونا

گلادباخ و رد پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی بارسلونا

کسب و کار نیوز:آلاسان پیلا، مهاجم مونشن گلادباخ مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تردیدی وجود ندارد که بارسلونا در تابستان پیش رو یک مهاجم جدید به خدمت خواهد گرفت. لوییس سوارز ۳۴ ساله شده و بارسا می خواهد یک مهاجم آینده دار جای او جذب کند. علیرغم مطرح شدن نام هایی چون لائوتارو مارتینز و نیمار، نشریه معتبر بیلد مدعی شد آلاسان پیلا نیز چندی قبل و در فصل زمستان می توانسته راهی نوکمپ شود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداده است.

گلادباخ در فصل جاری عملکردی فراتر از انتظار در بوندسلیگا داشته و یکی از نامزدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به شمار می آید. آلاسان پیلا فرانسوی در ۲۲ بازی موفق شده هشت گل برای این تیم به ثمر برساند و یکی از عوامل موفقیت گلادباخ لقب گرفته است.

بارسلونا در فصل زمستان و بعد از اینکه دریافت لوییس سوارز احتمالا نمی تواند تا پایان فصل در میادین حاضر شود نیز برای خرید آلاسان پیلا وارد عمل شده و پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی به گلادباخ داد، اما این باشگاه در میانه فصل و در شرایطی که در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود، به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. در نهایت بارسا در آن مقطع مارتین برایتوایت را به خدمت گرفت، اما هنوز احتمال انتقال آلاسان پیلا در فصل تابستان به بارسلونا وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.