مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برنامه های این مجموعه را برای جهش بخشیدن به تولید اعلام کرد. به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران, بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در لبیک به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال “جهش تولید” برنامه های این مجموعه را برای رسیدن به این هدف تشریح کرد. وی با بیان اینکه نمایشگاه ها ویترین تولیدات داخلی کشور هستند, افزود: به همین دلیل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به منظور معرفی بهتر و دقیقتر تولیدات داخلی به مردم و تجار تسهیلات ویژه ای را به تولیدکنندگانی که قصد دارند در نمایشگاه های سال ۹۹ حضور یابند ارائه خواهد داد. حسین زاده همچنین به حمایت این شرکت از تولیدکنندگان ایرانی به منظور حضور در نمایشگاه های خارجی نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه هم تسهیلاتی در اختیار این عزیزان قرار می گیرد تا حضورشان در نمایشگاه های خارجی بزرگ تسهیل یابد و بیش از پیش تولیدات ایرانی به جهانیان معرفی شود. کمیسرژنرال جمهوری اسلامی ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی, این رویداد را هم فرصت ویژه ای برای معرفی تولیدات ایرانی به جهانیان ارزیابی کرد و اظهار داشت: در همین رابطه نیز حمایت هایی از تولیدکنندگان ایرانی که علاقه مند به حضور در بخش تجاری پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی هستند صورت می گیرد تا در طول ۶ ماه برگزاری این رویداد میلیون ها بازدید کننده با این تولیدات آشنا شوند. وی همچنین اقدامات گمرک نمایشگاه بین المللی را نیز گام بسیار مهمی در تسهیل مشکلات تولیدکنندگان ایرانی حاضر در نمایشگاه ها دانست و اعلام کرد: اجرای طرح حذف نرخ سود بازرگانی واردات تجهیزات و ماشین آلات نیازمند تولیدکنندگان نمایشگاهی که در سال ۹۸ به تصویب هیات دولت درآمد در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت. حسین زاده در پایان بر ادامه حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان به عنوان بخشی از چرخه تولید کشور در نمایشگاه های این مجموعه تاکید کرد و یادآور شد: همچنین پاویون استارت آپ ها نیز در این نمایشگاه ها مجهزتر خواهد شد.
صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / برنامه های شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی برای ایجاد جهش در تولید
برچسب هانمایشگاه
همچنین مطالعه کنید:
مبیننت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی
به نقل از روابطعمومی مبیننت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در بهکارگیری …