در راستای اجرای پویش #درخانه بمانیم و تمرکز سایپا به خدمترسانی ویژه در این شرایط، استقبال مشتریان گروه سایپا از خدمات در محل امداد خودرو به صورت چشمگیری افزایش یافت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، مدیر عملیات شرکت امدادخودروسایپا از افزایش ۴۳ درصدی خدمات خودرو در محل محصولات گروه سایپا خبر داد و گفت: در راستای مسئولیتهای اجتماعی گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر رایگان شدن اجرت خدمات و ایاب و ذهاب خدمات خودرو در محل، ناوگان ارائه خدمات امدادی در محل توسط امدادخودروسایپا نیز تقویت شد تا در این روزهای شیوع ویروس کرونا، خدمات سریعتر و مطلوبتری به هموطنان ارائه شود. عباس فخاریان افزود: به منظور کاهش سفرهای غیرضروری در سطح معابر عمومی و سرعت دهی در ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی مستقر در جادههای بین راهی در مراکز شهرها مستقر و به ارائه خدمت در درب منازل پرداختند. رئیس ستاد طرح خدمات و امداد گروه خودرو سازی سایپا ضمن قدردانی از مردم برای رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های مسئولین در عدم خروج از منازل گفت: گروه خودروسازی سایپا ضمن افزایش بازه زمانی ارائه خدمات خودرو در محل تا ساعت ۲۲ و همچنین رایگان کردن اجرت خدمات و ایاب ذهاب در این روزها در کنار مشتریان گرانقدر خود ایستاده است. هموطنان گرامی می توانند جهت دریافت خدمات به آدرس اینترنتی www.emdadsaipa.com مراجعه و یا با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ یا شماره ۸۴۴۴۴ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.