صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خانواده‌ام ویروس کرونا ندارند
خانواده‌ام ویروس کرونا ندارند

بنجامین مندی :

خانواده‌ام ویروس کرونا ندارند

کسب و کار نیوز:بنجامین مندی ستاره فرانسوی منچسترسیتی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد می‌گوید تست کرونای اعضای خانواده‌اش منفی بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بنجامین مندی، ستاره فرانسوی منچسترسیتی از روز پنج‌شنبه و بعد از آنکه مشخص شد تست کرونای یکی از اعضای خانواده‌اش که با نشان دادن علائم کرونا به بیمارستان منتقل شده، مثبت بوده در خانه در قرنطینه قرار گرفته است. او می‌گوید اعضای خانواده‌اش بعد از چند روز حضور در قرنطینه تست ویروس دادند و نتیجه تست آنها منفی بوده است.

یکی از سخنگویان باشگاه منچسترسیتی در آن زمان به گل گفت:” باشگاه مطلع است که یکی از اعضای خانواده یکی از بازیکنان تیم اول ما به دلیل اینکه علائم ابتلا به یک بیماری تنفسی را داشته در بیمارستان بستری شده است. در بیمارستان روی او تستهای مختلفی انجام شده که یکی از آنها تست ویروس کرونا بوده است. تا زمان مشخص شدن نتایج این بازیکن برای رعایت مسائل بهداشتی در قرنطینه خانگی قرار گرفته است”.

با اینکه مندی هنوز در قرنطینه به سر میبرد و منتظر است تا نتیجه تستهای خود او اعلام شود، او دیروز در اینستاگرام اعلام کرد که خانواده نزدیک او در این باره خبرهای خوبی دریافت کرده‌اند. او همچنین از کسانی که به ویروس مبتلا شده‌اند خواست مسئولیت‌پذیر باشند تا از اشاعه بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

مندی در اینستاگرام خود نوشت:” صبح همگی بخیر. قبل از هر چیز می‌خواهم از همه شما به خاطر پیامهای حمایت‌آمیزی که بعد از منتشر شدن خبر قرنطینه من فرستادید تشکر کنم. امروز نتیجه تست اعضای خانواده‌ام که به من نزدیک هستند منفی بود ولی مهم این است که همه مسئولیت خودشان را بپذیرند و در این زمان حساس هوشیار باشند. برای محافظت از همه مردم و به خصوص کسانی که در مقابل این اپیدمی آسیب‌پذیر هستند. به همین خاطر از شما دعوت می‌کنم از دستوراتی که سازمان بهداشت جهانی برای جلوگیری از شیوع سریع این ویروس اعلام کرده تبعیت کنید تا هر چه زودتر به شرایط عادی برگردیم. مراقب خودتان و عزیزان‌تان باشید”.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.