او درخصوص تهیه مواد ضدعفونی کننده با اشاره به گرفتاری که در زمینه تامین آنها ایجاد شد گفت: اولین محموله مواد ضد عفونی کننده برای رانندگان تاکسی شنبه هفته گذشته تامین و این محمولهها را در پایانهها تحویل رؤسای خطوط دادیم و ایستگاههای ویژهای در این زمینه در نظر گرفته شد. برای تاکسیهای تلفنی و گردشی نیز مواد ضد عفونی کننده در دفاتر تاکسیرانی مناطق شهرداری تهران در نظر گرفته شد که رانندگان میتوانند برای دریافت به این دفاتر مراجعه کنند.
قنادان با اشاره مشکلی که درتهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده وجود دارد به تهیه ۵ هزار ماسک اشاره کرد و گفت: این ماسک ها با اولویت بندی بر اساس بانک اطلاعاتی که داشتیم به رانندگانی که دارای بیماری زمینه ای بودهاند با اولویت ارائه کردیم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص مشکلاتی که در پرداخت آنلاین وجود دارد با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی تعداد مسافران گفت: علیرغم این مسئله ۲۰ درصد پرداخت الکترونیکی کرایهها بیشتر شده است و برنامههایی را با سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران در نظر گرفته ایم تا این آمار بیشتر شود و پرداخت الکترونیکی کرایه با شرایط راحتتری انجام گیرد.
قنادان در پاسخ به این سوال که به دلیل شیوع کرونا محدودیت ظرفیت جابجایی مسافر برای تاکسی ها در نظر گرفته شده است گفت: شرایط پیچیده اجتماعی در پی بروز کرونا در کشور ایجاد شده است و با کاهش مسافران سطح درآمد حدود صدهزار راننده کمتر شده و این مسئله ما را با چالش همراه کرده است.از طرفی ما ناگریز به اجرای برخی محدودیتها به دلیل رعایت اصول بهداشتی هستیم. در برخی خطوط تاکسی ها رانندگان مجاز به سوار کردن همزمان سه مسافر هستند و در تلاشیم که برای همه خطوط این موضوع را اجرایی سازیم که در ابتدا برای سلامت خود رانندگان مساله مهمی است.