صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / همه در خانه بمانیم
همه در خانه بمانیم

پیام ویدیویی سیمئونه:

همه در خانه بمانیم

کسب و کار نیوز:دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید با انتشار یک توییت از هواداران این تیم خواست در دوران شیوع ویروس کرونا در خانه مانده و از نزدیکان و اطرافیان خود مراقبت و محافظت کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, دیگو سیمئونه با انتشار یک توییت از هواداران اتلتیکو مادرید و همه مردم اسپانیا خواست در شرایط شیوع گسترده ویروس کرونا تا حد ممکن در خانه مانده و از نزدیکان و اطرافیان خود مراقبت و محافظت کنند.

این در حالی است که در اسپانیا با هدف جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس مرگبار کرونا تصمیم گرفته شده که مسابقات لالیگا و لیگهای دسته پایین‌تر اسپانیا فعلا به مدت دو هفته تعلیق شود. دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید برای انتشار پیام خود خطاب به هواداران اتلتیکو و مردم اسپانیا از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد.

او با انتشار یک پیام ویدیویی در صفحه توییتر خود اعلام کرد:” می‌خواهم به این وسیله برای شما پیامی بفرستم. من از خانه خودم از همه شما می‌خواهم کاری را انجام دهید که متخصصین از همه ما خواسته‌اند، یعنی مراقبت از خودمان و محافظت از همه کسانی که در اطراف‌مان هستند. بیایید در خانه بمانیم”.

در اسپانیا تا این لحظه چیزی در حدود پنج هزار کیس ابتلا به ویروس کرونا اعلام شده و چیزی نزدیک به ۱۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اتلتیکو تا پیش از تعلیق موقت این فصل لالیگا، در این لیگ وضعیت خوبی نداشت و با اینکه در این فصل تنها چهار شکست در کارنامه‌اش ثبت شده بود ولی با کسب ۱۲ تساوی در رتبه ششم جدول قرار داشت و در نتیجه باید در ادامه فصل برای راه‌یابی به  جمع چهار تیم اول جدول و کسب سهمیه اروپایی تلاش می‌کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.