صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اردوی نوجوانان و جوانان به اردیبهشت ماه موکول شد

اردوی نوجوانان و جوانان به اردیبهشت ماه موکول شد

کسب و کار نیوز:تیم های ملی نوجوانان و جوانان که برای حضور در بازی های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شوند به دلیل شیوع ویروس کرونا ماه های اسفند و فروردین را در مسیر آماده سازی از دست دادند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در پاییز آینده شاهد برگزاری مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا در بحرین و مسابقات جوانان قهرمانی آسیا در تاشکند خواهیم بود و در هر دو رده چهار تیم برتر راهی جام جهانی می شوند. از مربیان دو تیم خواسته شده اردوی بعدی را در اردیبهشت ماه برنامه ریزی کنند به این خاطر که ستاد ملی مبارزه با کرونا هر گوونه فعالیت ورزشی را تا پایان فروردین ماه ممنوع کرده است.

البته برپایی اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان در اردیبهشت ماه منوط به این خواهد بود که شیوع ویروس کرونا فروکش کند و منعی بر فعالیت های گروهی در اردیبهشت ماه وجود نداشته باشد.

تیم ملی نوجوانان با مربیگری حسین عبدی برای حضور در بازی های قهرمانی آسیا و هم چنین انتخابی جام جهانی آماده می شود و خداحافظی حسین عبدی از این تیم به خاطر مشکلات شخصی دور از  واقعیت بود. هم چنین سیروس پورموسوی – سرمربی تیم ملی جوانان که از سمت خود استعفاء کرده بود بار دیگر با صحبت های صورت گرفته از سوی سازمان تیم های ملی تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.