صفحه اصلی / استان ها / ۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸
۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

کسب و کار نیوز:مسئول اجرایی هیأت امنای بازار اراک گفت: بازار تاریخی اراک از فردا به فعالیت اقتصادی خود در سال ۹۸ پایان می‌دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به تصمیم استان مرکزی مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری، بازارها و صنوف غیر ضروری از فردا ۲۵ اسفندماه، بیان کرد: در خصوص تعطیلی بازار تاریخی اراک، هیات امنا و کسبه در روزهای گذشته اعلام آمادگی کردند، اما مسئولان ارشد استان بر این نظر بودند که نیازی به تعطیلی بازار اراک نیست.

وی تصریح کرد: در خصوص تعطیلی بازار از فردا هنوز مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی به صورت رسمی در اختیار هیات امنا و بازاریان اراک قرار نگرفته است، اما طبق خبرهای شفاهی تصمیم بر این است که بازار و مجتمع‌های تجاری و پاساژها تعطیل شوند.

عسگری با تاکید بر اینکه این تعطیلی خواسته هیات امنا و بازاریان اراک است، افزود: علیرغم همه مشکلات صنفی، اقتصادی، مشکلات مرتبط با میراث فرهنگی و اوقاف که بازاریان طی سال ۹۸ تجربه کردند، ولی به جهت حفظ سلامت عمومی جامعه که وظیفه همگانی است موافق تعطیلی بازار هستیم هرچند که در روزهای اخیر که بازار فعال بود اقدامات بهداشتی از جانب کسبه صورت گرفت.

مسئول اجرایی هیأت امنای بازار اراک با اشاره به انجام اقداماتی همچون ضدعفونی محیط مغازه‌ها و فضای عمومی بازار توسط کسبه، شهرداری و مراکز بهداشت، گفت: هفته گذشته تعطیلی مقطعی و ساعتی برای بازار و مراکز تجاری اراک در نظر گرفته شد که به دلیل آماده نبودن ملزومات آن این امر به خوبی انجام نشد، اما با تصمیم قرارگاه زیستی در روز گذشته(جمعه) از یکشنبه ۲۵ اسفندماه تا پایان سال جاری بازار تاریخی اراک تعطیل خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

داخلی سازی ۹۰ درصد از تجهیزات توسط شرکت های دانش بنیان

به گزارش کسب و کار نیوز ، ارسلان رحیمی مدیر عامل خطوط لوله و مخابرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.