صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فدراسیون فوتبال کمیته ویژه تشکیل می دهد
فدراسیون فوتبال کمیته ویژه تشکیل می دهد

بر اساس تاکید چند باره فیفا

فدراسیون فوتبال کمیته ویژه تشکیل می دهد

کسب و کار نیوز:مجمع عمومی فدراسیون فوتبال همان طور که پیش بینی می شد، لغو شده است. فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که اساسنامه را اصلاح نکند حق برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال را نخواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, حالا فدراسیون فوتبال برای برگزاری انتخابات در تدارک تشکیل کمیته ویژه برای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال است. اعضای این کمیته را بیشتر افراد حقوقدان ورزشی به همراه یکی دو رییس هیات فوتبال استان ها و یکی دو مدیر باشگاه آشنا به حقوق ورزشی تشکیل خواهند داد و قرار است نماینده حقوقی فدراسیون فوتبال هم یکی از اعضای کمیته اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال باشد.

بعد از تدوین اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال؛ این اساسنامه توامان برای تصویب به فیفا و هم چنین هیات دولت فرستاده خواهد شد و در صورت تایید از سوی هر دو نهاد فدراسیون فوتبال دوباره برای برگزاری انتخابات می بایست مرحله ی ثبت نام از نامزدها را طی کند. پیش بینی شده است اردیبهشت ماه آینده شاهد برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در تهران باشیم.

دقایقی پیش ابراهیم شکوری – سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به طور رسمی از لغو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در ۲۵ اسفند ماه خبر داده بود.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.