صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مصدومیت‌ها بلای جان تاتنهام شده
مصدومیت‌ها بلای جان تاتنهام شده

ژوزه مورینیو:

مصدومیت‌ها بلای جان تاتنهام شده

کسب و کار نیوز:ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از حذف زودهنگام تیمش از لیگ قهرمانان گفت با وجود این ناکامی، تاتنهام به بازسازی کلی و خرید تعداد زیادی بازیکن نیاز نخواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تاتنهام دیشب در خانه لایپزیش مقابل این تیم با نتیجه ۳-۰ شکست خورد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل این  تیم آلمانی با حساب ۴-۰ شکست  خورده و در این مرحله با رقابتها خداحفظی کند. با اینحال ژوزه مورینیو سرمربی تاتنها در پایان این بازی گفت تیمش در تابستان پیش رو به خرید تعداد زیادی بازیکن نیاز نخواهد داشت و او  مطمئن است تاتنهام سال آینده با بازگشت بازیکنان مصدومش وضعیت به مراتب بهتری را تجربه خواهد کرد.

شکست‌ها و ناکامی‌های اخیر مورینیو و تاتنهام بعد از آن شروع شد که چند نفر از بازیکنان اصلی این تیم مثل هری کین، سون هیونگ مین، موسی سیسوکو و استیون برگوین با مصدومیت‌های جدی مواجه شده و از ترکیب تیم کنار رفتند. مورینیو می‌گوید این مصدومیت‌ها تاثیر خود را بر روی تاتنهام گذاشته‌اند و می‌گوید بازگشت بازیکنان مصدومش تیم را زیر و رو خواهد کرد.

مورینیو بعد از شکست سنگین دیشب تاتنهام به خبرنگاران گفت:” من اگر هم بخواهم از بعضی بازیکنانم انتقاد کنم این انتقادها درون تیم خواهد ماند. آنها سعی کردند هر چه در توان دارند رو کنند”.

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:” ما اشتباهاتی داشتیم، اشتباهاتی که در بازی‌های قبلی تحلیل‌شان کرده بودیم. من هیچوقت بازیکنان را سرزنش نمی‌کنم و همیشه با بازیکنانم هستم. هیچکس شایسته سرزنش نیست. ما در هر بازی با یک مصدومیت جدی مواجه می‌شویم. تاریخچه ما در این فصل چیزی جز این نیست. بازیکنان ما دائم مصدوم می‌شوند. امشب به نیمکت ما نگاه کنید. این وضعیت خیلی سخت است. من نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم”.

مورینیو در ادامه گفت:” من معتقد نیستم که تابستان پیش رو به بازسازی بزرگی نیاز داشته باشیم. مگر اینکه در جریان جام ملتهای اروپا اتفاق خاصی بیفتد. سیسوکو، کین و سون به ترکیب ما برخواهند گشت و این اتفاق بزرگی برای تاتنهام خواهد بود”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.