صفحه اصلی / استان ها / صدای هشدارهای خیابانی اکیپ هلال‌احمر در زنجان
صدای هشدارهای خیابانی اکیپ هلال‌احمر در زنجان

در راستای هوشیارسازی مردم نسبت به کرونا؛

صدای هشدارهای خیابانی اکیپ هلال‌احمر در زنجان

کسب و کار نیوز:معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پنج اکیپ هلال‌احمر در معابر زنجان بانگ توصیه‌های بهداشتی و پیام «در خانه بمانید» را سر می‌دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, غفور آقاجانلو اظهار کرد: ویروس کرونا همچنان در چین، ایران و سایر کشورهای جهان در حال جولان دادن است. این ویروس تا به حال افراد زیادی را مبتلا کرده است. از اینرو حضور شهروندان در بازار، پاساژها و اماکن تجمعی دیگر منجر به انتقال راحت ویروس کرونا می‌شود؛ پس تا حد امکان از خانه خارج نشوید.

وی با بیان اینکه سازمان بهداشت جهانی به‌ دنبال شناسایی، ردیابی و کاستن از مبتلایان به این بیماری است، افزود: هلال‌احمر استان نیز سعی دارد تا با آموزش نسبت به آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه در خصوص راه‌های پیشگیری و مقابله با این ویروس قدم بردارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر در تلاش هستیم با مدد گرفتن از پنج تیم از جمله نیروهای امداد و خودروها به صورت روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و از ساعت ۱۶ بعد از ظهر تا ۲۰ شب اطلاع‌رسانی‌های مربوطه را انجام دهیم، افزود: تاکنون برای ۳۷۰ نفر از کارکنان، اعضای جوانان و داوطلبان در سطح شعب هلال‌احمر دوره‌های آموزشی نیز برگزار شده است.

آقاجانلو با بیان اینکه اقدام مذکور اطلاع‌رسانی خیابانی با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در این توصیه‌ها، تیم‌های امداد جمعیت هلال‌احمر استان در خیابان‌های شهر به صورت مستمر در خصوص شیوع کرونا و خطرات آن هشدارهای لازم را می‌‍دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.