صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس شد
رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

جانشین موقت انصاری فرد معرفی شد

رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

کسب و کار نیوز:مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, با تصمیم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.
رسول پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مدت مسئولیت انصاری فرد تعهدات مالی زیادی ایجاد شده و منتظر هستیم او با حضور در جلسه هیئت مدیره درباره عملکرد چند ماهه و میزان تعهدات مالی و سایر موارد مربوط به مسئولیت خودش توضیح دهد.

او ادامه داد: مطابق قوانین، استعفای انصاری فرد باید در هیئت مدیره مطرح و بررسی شود. تاکنون استعفای او به دست ما نرسیده است.

رسول پناه گفت: در زمان مسئولیت انصاری فرد تعهدات مالی گسترده‌ای برای پرسپولیس ایجاد و چک‌های زیادی تحت عنوان هزینه‌های باشگاه خرج شده است. الان با بدهی به روز مواجه هستیم و منتظر هستیم انصاری فرد در جلسه هیئت مدیره در این موارد و تعهدات جدید برای پرسپولیس توضیح دهد.

او گفت: با تصمیم هیئت مدیره تا زمان تعیین وضعیت مدیرعامل، سرپرست باشگاه پرسپولیس هستم.

گفته می شود پس از استعفای انصاریفرد اعضای هیات مدیره این باشگاه مهدی محمد نبی را برای سرپرستی مدیرعاملی باشگاه در نظر گرفته بودند و از آنجایی که نبی  یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون است، ترجیح داد فعلا این مسئولیت را نپذیرد تا فرد دیگری با تمرکزی بیشتر عهده دار امور این باشگاه شود.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.