صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پیروزی مقابل اینتر برای یووه مهم بود
پیروزی مقابل اینتر برای یووه مهم بود

مائوریتزیو ساری:

پیروزی مقابل اینتر برای یووه مهم بود

کسب و کار نیوز:بعد از پیروزی 2-0 یوونتوس بر اینترمیلان در دربی ایتالیا، مائوریتزیو ساری سرمربی این تیم از پیروزی شاگردانش در این بازی به عنوان یک پیروزی مهم یاد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به مقل از ورزش سه, شاگردان مائوریتزیو ساری دیشب موفق شدند در دربی ایتالیا مقابل اینترمیلان با نتیجه ۲-۰ به پیروزی برسند. ساری در پایان بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کامل کرد و گفت این پیروزی برای تیمش برد مهمی بوده است.

عملکرد یوونتوس

این پیروزی مهمی برای ما است ولی هنوز دوازده بازی تا پایان لیگ باقی مانده و ما راه طولانی‌ای در پیش داریم. عملکرد ما در بازی امروز بهتر از چیزی بود که امیدوار بودم از تیمم در این بازی ببینم. ما این اواخر تا حدودی یکنواخت بازی می‌کردیم و در این بازی باید بازیکنانی را انتخاب می‌کردیم که بتوانند با انرژی بیشتر کار کننند، فیزیکی‌تر باشند و از نظر روانی هم برتری لازم را بر حریف داشته باشند. ما در تمرینها به این نتیجه رسیدیم که بازیکنانی که امروز در ترکیب بودند چنین خصوصیاتی را دارند.

عملکرد آرون رمزی

رمزی در نقش خود عالی کار می‌کند ولی واقعیت این است که او در نقش جدید خود در سیستم ۴-۳-۳ بهتر از زمانی که در سیستم ۴-۳-۲-۱ باید پشت مهاجمین بازی می‌کرد، عملکرد بهتری دارد.

گونزالو ایگواین و پائولو دیبالا

ایگواین در این بازی فداکارانه کار کرد و با شرکت‌ در کارهای دفاعی نقش مهمی در عملکرد تیمی مناسب ما داشت. دیبالا هم وقتی در دقایق حساس و تعیین‌کننده بازی به میدان می‌آید می‌تواند برای حریف یک فاجعه بزرگ باشد. من قصد داشتم یک دقیقه قبل از گلی که رمزی زد دیبالا را به میدان بفرستم ولی تصمیم گرفتم کمی صبر کنم چون معتقد بودم تصمیم درست همین است.

احتمال لغو کامل بازی‌های سری آ

من مربی فوتبال هستم و فقط می‌توانم درباره فوتبال صحبت کنم و همیشه تعجب می‌کنم کسانی هستند که فکر می‌کنند می‌توانند درباره هر چیزی نظر بدهم. واقعیت این است که من نمی‌دانم در این شرایط اگر بازی‌ها ادامه داشته باشد بازیکنان و کادر فنی با چه خطرهایی مواجه می‌شوند و این خطرها تا چه حد جدی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.