صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / خط انتقال آمین در پالایشگاه گاز بیدبلند طراحی و ساخته شد
خط انتقال آمین در پالایشگاه گاز بیدبلند طراحی و ساخته شد

خط انتقال آمین در پالایشگاه گاز بیدبلند طراحی و ساخته شد

کسب و کار نیوز:مدیرعامل شرکت پالایشگاه گاز بیدبلند از طراحی و ساخت خط انتقال آمین واحد پالایش گاز ۳۰۰ به همت کارکنان این کارگاه خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به مقل از شانا, علی‌محمد پوررضا اظهار کرد: کارکنان پرتلاش کارگاه مرکزی در سال رونق تولید توانستند با استفاده از توان داخلی و تلاش مستمر، این خط را طراحی و اجرایی کنند.

 وی در تشریح فرآیند طراحی و ساخت خط فشار قوی انتقال آمین گفت: کارکنان پر تلاش کارگاه مرکزی پس از ارزیابی و بررسی نقشه‌ها و تهیه و سفارش‌گذاری اقلام موردنیاز، آن را ساختند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند ادامه داد: با توجه به اینکه متریال موردنیاز در ساخت تجهیزات خط، نوع خاصی دارد و همچنین دسترسی به تجهیزات نیاز به تمهیداتی داشت، از این رو برای تأمین متریال مناسب حساسیت بسیار زیادی بود که با تلاش مضاعف همکاران خدمات کالا، بازرسی فنی و کارگاه مرکزی، متریال مورد نیاز از منابع داخلی تهیه و پس از بررسی صحت و تأیید کیفیت آن از سوی اداره بازرسی فنی، تایید نهایی شد.

پوررضا با بیان اینکه همه خطوط از تلمبه آمین تا برج احیا نوسازی خواهد شد، اظهار کرد: بخشی از پروژه در کارگاه انجام شده و بخش اعظم کار شامل نصب و جوشکاری این تجهیزات در محل اصلی آن است که در این زمینه نیز ضمن هماهنگی با مسئولان ایمنی و تعمیرات پالایشگاه و استفاده از تجارب گران‌قدر آنها برای کار در ارتفاع، آمادگی کامل برای انجام این پروژه وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.