چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / کاهش مسافر در بندرشهید حقانی مشهود است
کاهش مسافر در بندرشهید حقانی مشهود است

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

کاهش مسافر در بندرشهید حقانی مشهود است

کسب و کار نیوز:عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خواستار ورود دولت به حمایت از شناورداران مسافری و نظارت و سختگیری بیشتر در مبادی ورودی و خروجی استان در بحث عدم ورود گردشگران شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به مقل از ایسنا, احمد مرادی در حاشیه بازدید از بنادر مسافربری شهرستان بندرعباس، افزود: خوشبختانه پس از اعمال سختگیری‌ها در تردد گردشگران در استان هرمزگان شاهد کاهش چشمگیر تردد مسافران در بندر شهیدحقانی بندرعباس هستیم.

وی با بیان اینکه سختگیری‌ها در کنار غربالگری سبب شده بندر شهید حقانی بندرعباس این روزها خلوت‌ترین روزهای تردد مسافری را تجربه کند، اضافه کرد: باید روزبه‌روز این سختگیری‌ها و خود قرنطینگی شهروندان افزایش یابد تا با رعایت نکات بهداشتی شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در سطح استان و کشور باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه باید در سایر مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان سختگیری‌ها افزایش یابد، اظهار کرد: در همین خصوص نامه‌ای به رئیس‌جمهور مبنی برشدت ممنوعیت ورود گردشگران به استان هرمزگان و اعمال سلیقه یکدست در سختگیری و اجرای صحیح آن تنظیم و ارسال شد.

این نماینده مجلس با اشاره به کاهش شدید رونق اقتصادی در بنادر مسافری هرمزگان، عنوان کرد: استاندار هرمزگان بایستی در این زمینه نامه‌ای را به هیئت دولت تنظیم و برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی شناوردارانی که تمامی امیدشان به ایام و حضور گردشگران بوده است، درخواست عاجلی از دولتمردان داشته باشد.

وی همچنین نظارت روزانه بر سطح شهرستان‌های استان در خصوص عدم نصب چادر و عدم ارائه خدمات اقامت‌های گردشگری به گردشگران را الزامی دانست و عنوان کرد: امیدوارم با رعایت دوسویه هم شهروندان و هم عوامل نظارتی و اجرایی شاهد کاهش هرچه سریع‌تر شیوع ویروس کرونا در سطح استان هرمزگان باشیم.

مرادی در پایان گفت: با راه‌اندازی واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده امیدوارم هرچه زودتر شاهد کاهش نگرانی شهروندان از عدم دسترسی و تهیه این اقلام باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.