صفحه اصلی / استان ها / بازاریان جیرفتی در خانه می مانند
بازاریان جیرفتی در خانه می مانند

بازاریان جیرفتی در خانه می مانند

کسب و کار نیوز:رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت از تعطیلی بعضی از صنوف این شهرستان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به مقل از ایسنا, “علی میرکهنوج” رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت فت: با توجه به وخامت اوضاع و همه گیر شدن ویروس کرونا و تشدید بیماری‌ها در منطقه و شهرهای مجاور و احتمال قطعی وجود افراد مبتلا به این ویروس در شهرستان جیرفت و جنوب استان از اصناف و بازاریان تقاضا می شود در این راستا همکاری کنند.

وی ضمن اخطار جدی به اصناف افزود: علی رغم همه مشکلات اقتصادی و رکود سالیانه حاکم بر بازار و ضرر و زیان ناشی از آن و به تاخیر افتادن کلیه هزینه‌های مربوطه، به خصوص در این ایام پایانی سال که معمولا تا حدی با رونق گرفتن کسب و کار جبران ماه‌های قبل را تامین می کند، ضرورت دارد متصدیان واحدهای صنفی بازار جزء صنوف تامین کننده مایحتاج اولیه روزمره و ضروری مردم مابقی جامعه اصناف و بازار جهت حفظ سلامت مردم و خودشان تا اعلام عادی شدن اوضاع از سوی مسئولین بهداشتی نسبت به تعطیلی محل کسب خود اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف جیرفت اظهار کرد: همانگونه پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه پیشگیری و درمان هستند انتظار است جامعه بازار و اصناف به‌عنوان پیشگامان جبهه اقتصادی با همکاری خالصانه و صمیمانه علی رغم مشکلات اقتصادی بازار با متولیان بهداشت و درمان نهایت همکاری را داشته باشند.

وی لازمه رعایت فاصله اجتماعی را همراهی اصناف با مردم و متولیان امر بهداشت دانست و افزود: تعطیلی بازار و بعضی از صنوف تاثیر چشمگیری در کاهش تجمعات در سطح بازار دارد لذا می طلبد با این اقدام بازاریان هم در شکست این ویروس خطرناک پیشگام باشند.

وی گفت: بازاریان همان‌گونه که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تاکنون همراه و همگام با آرمان‌های نظام مقدس اسلامی حرکت و بیش از ۱۱هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند در این مقطع حساس نیز با همکاری با متولیان امر بهداشت و درمان و سلامت کشورمان نقش بی بدیل خود را در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی پررنگ تر از گذشته نشان بدهند.

میر کهنوج ضمن حمایت از پویش مردمی در خانه بمانیم افزود: با توجه به اهمیت موضوع باید شیوع کرونا ویروس را خیلی جدی بگیریم و تاکید می شود که بهترین مکان بهداشتی و امن خانه است لذا توصیه می شود “در خانه بمانیم” تا شاهد شکست کرونا در شهر و کشورمان باشیم.

وی از انجام کلیه امور مربوط به صدور و تمدید پروانه کسب به بعد از سال و عادی شدن شرایط حاکم در کشور خبرداد و اظهار کرد: متصدیان واحدهای صنفی ضمن رعایت حال مردم به ویژه دراین ایام پایانی سال و اوضاع بد اقتصادی مصرف کنندگان و اقشار ضعیف و کم در آمد در این رابطه دغدغه ای نداشته باشند و از ایاب و ذهاب به اتحادیه های صنفی خودداری کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت همکاری مسئولانه جامعه بزرگ بازار، اصناف و همراهی مردم را به همراه پیشگیری و تامین نیازهای اولیه بهداشت و درمان از سوی دیگر در شکست کروناویروس مورد تاکید قرار داد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.