صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هر ماه یک میلیون بازیکن به سیتی لینک می‌شود
هر ماه یک میلیون بازیکن به سیتی لینک می‌شود

پپ گواردیولا:

هر ماه یک میلیون بازیکن به سیتی لینک می‌شود

کسب و کار نیوز:پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی با رد شایعات درباره علاقه سیتی به برونو فرناندس گفت ستاره پرتغالی منچستریونایتد هرگز هدف نقل و انتقالات منچسترسیتی نبوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از انتشار شایعاتی درباره اینکه باشگاه منچسترسیتی خواهان جذب برونو فرناندس، ستاره پرتغالی اسپورتینگ لیسبون بوده ولی در نهایت این حریف همشهری سیتی، یونایتد بوده که موفق شده فرناندس را از چنگ سیتیزن‌ها در بیاورد، پپ گواردیولا سرمربی سیتی این شایعات را رد کرده و گفت فرناندس هرگز هدف نقل و انتقالاتی تیمش نبوده است.

فرناندس در ماه ژانویه با قراردادی ۵۴ میلیون یورویی از اسپورتینگ به منچستریونایتد پیوست. این مهاجم پرتغالی ۲۵ ساله تا این لحظه برای شیاطین سرخ سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

پپ گواردیولا در آستانه دربی یکشنبه شهر منچستر در این باره گفت:” من قبلا هم بارها گفته‌ام که اگر به رسانه‌ها باشد ما هر ماه به یک میلیارد بازیکن لینک می‌شویم. نمی‌دانم شاید هم ایجنت‌ها از این اخبار بدشان نمی‌آید. ولی باشگاه ما با ایجنت فرناندس در تماس نبود ولی رسانه‌ها او و میلیونها نفر دیگر را به ما لینک می‌کنند”.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:” نمی‌دانم وقتی می‌گویند فرناندس بازیکنی است که من از تیپ آنها خوشم می‌آید منظورشان چیست. من از مدافعین هم خوشم می‌آید، همینطور از بازیکنان سرزن. البته معتقدم او بازیکنی استثنایی است و برای همین بوده که منچستریونایتد برای خریدش اقدام کرده”.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.