-
چرا سایت ایسمینار
راه های جدید و نویی را برای کسب و کار خود امتحان کنید.
مدرسین:
هادی مرادیمدیر دیجیتال مارکتینگ الوپیک، کارشناس ارشد بازاریابی دانشگاه تهران و موسس رسانه DM Board، مهسا رحیمی مشاور محتوا و بلاگر، زهرا راسار کارشناس دیجیتال مارکتینگ اسبق دیجیکالا، فربد قطبی مدیر دیجیتال مارکتینگ تگ موند
مدت زمان دوره: ۶۶۰ دقیقه
بسته ویژه آموزش بازاریابی شبکههای اجتماعی شامل ۴ وبینار منتخب با بیش از ۱۱ ساعت آموزش کاربردی است.
سرفصلهای وبینار بازاریابی شبکههای اجتماعی، استراتژیها و تکنیکهاسرفصل های وبینار
چگونه محتوایی در شبکه های اجتماعی باشتراک بگذاریم که جواب بدهد؟، چگونه محتوا در شبکه های اجتماعی وایرال میشود؟، چگونه بدون تکنیک های زرد (فالو/آنفالو و …)، فالوور جذب کنیم؟،چگونه احتمال نمایش محتوایمان در اکسپلور اینستاگرام را افزایش دهیم؟، چگونه در فید دوستان ِدوستانمان در لینکدین نمایش داده شویم؟، آنالیتیکس اینستاگرام و لیکندین چه کمکی به ما میکند؟، در توئیتر به استراتژی باید اتخاذ کرد؟ چه محتوایی می بایست تولید کرد؟، چگونه کانال های بازاریابیمان را با شبکه های اجتماعی همسو کنیم؟، معیارهای کلیدی ارزیابی عملکرد KPI در سوشیال مدیا مارکتینگ چه مواردی اند؟،اینفلوئنسر مارکتینگ، چگونه؟،افزایش نرخ انگیجمنت صفحه چطور حاصل می شود؟،چطور محتوای بدیع، خلاقانه و متفاوت برای شبکه های اجتماعی مان پیدا کنیم؟، برندینگ از طریق شبکه های اجتماعی چگونه حاصل میشود؟سرفصلهای وبینارطراحی کمپین در شبکه های اجتماعی: تکنیک های موفقیت در شبکه های اجتماعی، طراحی کمپین تبلیغاتی، ارزیابی شبکه های اجتماعیسرفصلهای وبینارتولید محتوای اثربخش در اینستاگرام: اثرگذاری محتوای سوشال مدیا به چه معناست؟، شناخت مخاطب و تولید محتوای متناسب، روشهای ایدهپردازی و انتقال پیام،بررسی فرمول های کاربردی در تولید محتوا،بررسی نمونه های موفقسرفصلهای وبینار صفر تا صد لینکدین: چگونگی تکمیل مرحله به مرحله پروفایل، چگونگی جذب مخاطب، اصول نوشتن مقاله و پست،برنامه ریزی محتوایی، ترفندهای لینکدین و ۱۵ نکته ی طلایی