صفحه اصلی / اصناف / حراج ها و تخفیفات / وبینار استارتاپ استارتر در ایسمینار با ۶۰ درصد تخفیف
وبینار استارتاپ استارتر در ایسمینار با ۶۰ درصد تخفیف

وبینار استارتاپ استارتر در ایسمینار با ۶۰ درصد تخفیف

https://b2n.ir/909424

چرا سایت ایسمینار

تجربه های جدید راهی برای کسب و کار جدید

مدرس: محی سنیسل بنیانگذار و مدیر پلتفرم کراودفاندینگ دونیت

تعداد جلسات: ۱۶ جلسه

مخاطب: بانوان و آقایان

  • جلسه اول: استارتاپ چی هست و چی نیست؟
    در این جلسه تلاش خواهد شد تا ذهنیت صحیحی در مورد استارتاپ‌ها ایجاد شود. استارتاپ واقعاً چه چیزی است؟ تفاوت آن با کسب‌وکارهای سنتی و یا حتی آنلاین چیست؟ این ذهنیت صحیح، در ادامه مسیر کمک بزرگی به شما خواهد کرد.
  • جلسه دوم: مسیر پیش رو
    در این جلسه، چرخه عمر یک استارتاپ را خواهید شناخت. معنی عبارت «استارتاپ موفق» را خواهید فهمید. خواهید فهمید در سال‌های آینده باید با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم کنید و …
  • جلسه سوم: چطور خلاق‌تر باشیم؟!
    در این جلسه درباره ایده و ایده یابی صحبت خواهد شد. تکنیک‌هایی برای یافتن ایده‌های کاربردی جدید را یاد خواهید گرفت و متوجه خواهید شد المان‌هایی که اجرای یک ایده را سخت یا آسان می‌کنند چه چیزهایی هستند.
  • جلسه چهارم: ایده خوب چیه؟
    در این جلسه با مفهوم و تکنیک‌های اعتبارسنجی ایده آشنا خواهید شد و پس از پایان جلسه، می‌توانید ایده‌های خوب و یا بد (سخت در اجرا) را تشخیص دهید و دسته بندی کنید و برای اعتبارسنجی آنها، از روش‌های صحیح استفاده کنید.
  • جلسه پنجم: خودت رو تحلیل کن!
    به جرأت اولین قدم برای ورود به دنیای کارآفرینی، بدست آوردن شناخت فردی نسبت به خودتان است. شاید هیچ‌کجا به این موضوع، اهمیت کافی داده نشده است. اما شخصیت شما، تاثیر بسزایی در آینده کسب‌وکار شما دارد. در این جلسه این تاثیرات را بررسی خواهیم کرد و خواهیم فهمید چطور تهدیدهای موجود در این حوزه را از میان برداریم.
  • جلسه ششم: واقعاً تیم لازم داریم؟
    همیشه در مورد اهمیت تیم تاکید شده است. در این جلسه، خواهیم فهمید به چه افرادی نیاز داریم. چطور این افراد را پیدا کنیم و چه مسائلی را مدنظر داشته باشیم؟! (مثلاً چطور سهام را بین سهامداران تقسیم کنیم)
  • جلسه هفتم: چطور تیم رو گسترش بدیم؟
    هم‌بنیانگذارها هسته اصلی تیم هستند، اما با پیشرفت کسب‌وکار، استخدام نیروهای جدید، یکی از فعالیت‌های حیاتی خواهد بود. چطور بفهمیم به چه افرادی نیاز داریم؟ چطور به اندازه استخدام کنیم و از بزرگ شدن تیم جلوگیری کنیم؟ چطور در تیم رفتار کنیم؟ افراد مناسب را چطور پیدا کنیم و چطور نگه داریم؟ اینها بخشی از سوالاتی است که در این جلسه پاسخ داده می شود.
  • جلسه هشتم: تعریف مدل کسب‌وکار
    ایده خوبی پیدا کرده اید، تیم مناسبی هم برای اجرای این ایده تشکیل داده اید. آیا ساختار کسب‌وکار خود را هم می‌دانید؟ ارتباطات شما با هر دسته از کاربران چگونه خواهد بود؟ همکاران شما در این کسب‌وکار چه کسانی هستند و شما برای پیشبرد کسب‌وکار، باید به چه مواردی توجه داشته باشید. مطالب بسیاری در خصوص مدل کسب‌وکار شما در این جلسه بیان خواهد شد.
  • جلسه نهم: شناخت رقبا
    رقیب‌های ما چه کسانی هستند؟ آیا کسانی که خدماتی مشابه خدمات ما ارائه می‌دهند الزاماً رقیب ما هستند؟ آیا کسانی که رقیب ما هستند، الزاماً خدمات/محصولات مشابهی ارائه می‌دهند؟ چطور رقبا را بشناسیم، بررسی کنیم و از تحلیل انجام شده جهت رشد خودمان استفاده کنیم؟
  • جلسه دهم: مشتری‌هات رو بشناس
    مشتری‌های شما چه کسانی هستند؟ این مشتری‌ها را کجا می‌توان یافت؟ مفهوم پرسونای مشتری چیست؟ چطور از پرسونای مشتری، برای اهداف مختلف (بازاریابی، توسعه محصول مطابق نیاز مشتری و …) استفاده کنیم؟ آیا کاربر، همان مشتری است؟
  • جلسه یازدهم: چیزی رو بساز که مشتری می‌خواد
    از کجا بفهیم که مشتری چه می‌خواهد؟ چرا باید بر اساس خواست مشتری رفتار کنیم؟ با چه فرآیندی محصول را توسعه دهیم که هم رضایت مشتری و هم چارچوب فعالیت کسب و کار حفظ شود؟ چطور از مشتریان و کاربران بازخورد مفید بگیریم؟ چطور از این بازخوردها برای بهبود محصول استفاده کنیم؟
  • جلسه دوازدهم: جذب مشتری و کاربر
    فهمیدیم که مشتری ما کیست و به چه چیزی نیاز دارد. چطور به او دسترسی پیدا کنیم؟ چه کانال‌های جذبی برای کسب و کار ما مناسب هستند؟ چطور این موضوع را تحقیق کنیم؟ هزینه جذب کاربر و LTV کاربر چیستند؟ چرا این سنجه‌ها از حیاتی‌ترین سنجه‌های کسب و کار شما هستند؟ قیف مشتری چیست؟ آیا مشتریان قبلی را مجدداً فعال کنیم یا به سراغ مشتریان جدید برویم؟
  • جلسه سیزدهم: فرآیند توسعه محصول
    وقتی میگوییم محصول، منظور چیست؟ چطور وب سایت یا اپلیکیشن خود را تولید کنیم؟ چطور آنرا توسعه دهیم؟ چه مواردی را در نظر داشته باشیم؟ بدهی فنی چیست و چرا باید در خصوص آن حساس باشیم؟ فرآیند توسعه محصول، چطور به پرسونا، مدل کسب و کار و جوانب دیگر کسب و کار مرتبط می شود؟
  • جلسه چهاردهم: سنجه‌ها و داشبورد
    از کجا بفهمیم در مسیر درست حرکت می‌کنیم؟ آیا شتاب رشد ما معقول و منطقی است؟ اصلاً رشد یعنی چه؟ آیا به هر افزایش فروشی می‌توان گفت “رشد”؟ چطور سنجه های عملکرد مفیدی استخراج کنیم تا اطلاعات کاربردی در اختیار ما بگذارند؟ چطور از سنجه‌های فریبنده دوری کنیم؟
  • جلسه پانزدهم: پیش‌بینی مالی
    آیا کسب و کار من، حداقل روی کاغذ کار می‌کند؟ بیشترین هزینه‌های شما در سال‌های اول چیست؟ چطور می‌توانید این هزینه‌ها را پوشش دهید؟ میزان درآمد شما چقدر خواهد بود؟ آیا به تزریق سرمایه نیاز دارید؟ چقدر؟

جلسه شانزدهم: جذب سرمایه
از کجا بفهمم به جذب سرمایه نیاز دارم؟ از چه کسی سرمایه جذب کنم؟ با چه شرایطی سرمایه جذب کنم؟ چقدر و در چه زمانی سرمایه جذب کنم؟ آیا راه حل های دیگری برای تامین مالی هست؟ پس از جذب سرمایه از

  • سرمایه‌گذار، انتظار چه چیزهایی را داشته باشم؟ تکالیف حقوقی من نسبت به او چیست؟

همچنین مطالعه کنید:

پرتاب ماهواره در هفته‌های آینده/ جهش صنعت فضایی ایران در دولت سیزدهم

به گزارش کسب و کار نیوز، «حسن سالاریه»، در نخستین همایش بین‌المللی باتری لیتیومی ضمن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.