-
چرا سایت ایسمینار
کسب و کار خود را به راه بیندازید.
مراحل یادگیری: میفهمی چجوری باید یه ایده رو تبدیل به استارتاپ کنی، میفهمی ایده و استارتاپت ارزش وقت گذاشتن داره یا نه، محصولی میسازی که مشتریت حاضره براش پول بده، بجای یادگرفتن کلیات و تئوری، گام به گام یاد میگیری تو واقعیت چیکار کنی، میفهمی چطوری با حداقل ریسک شروع کنی و استارتاپتو توسعه بدی، یه موتور رشد پایدار و مقیاسپذیر برای استارتاپت درست میکنیسرفصل مطالب:
سرفصلهای جلسه اول: استارتاپ ناب و بوم ناب: مفاهیم استارتاپ ناب،تشریح مسیر توسعه استارتاپ از ایده تا محصول، تشریح مسیر تامین مالی استارتاپ در هر مرحله از توسعه، معرفی واژههای مورد استفاده در اکوسیستم استارتاپی، تشریح ساختار مناسب تیم در یک استارتاپ،بررسی تفاوتهای بوم مدل کسب و کار و بوم ناب، تبدیل بوم مدل کسب و کار به بوم ناب،تشریح کامل بخشهای مختلف بوم ناب
سرفصل های جلسه دوم: فرضیهسازی و شناسایی ریسکهای مشتری و محصول،روشها و ابزار اعتبارسنجی ایده و مسئله،تشریح فرایند Costumer Watching و Costumer Listening برای اعتبارسنجی مسئله، تشریح فرایند مصاحبه با مشتری (با ابزار تست مامان) + بررسی یک نمونه واقعی،تشریح مفهوم و چرایی ساخت حداقل محصول پذیرفتنی (MVP)،روشهای عملی ساخت ام وی پی، معرفی ابزارهای ساخت ام وی پی، بررسی یک نمونه واقعی فرایند اعتبار سنجی
سرفصلهای جلسه سوم: تشریح کامل مرحله تناسب محصول-بازار، نشانههای رسیدن به تناسب محصول-بازار،تشریح مفهوم کشش یا ترکشن (Traction)، تشریح کامل سنجههای دزدان دریایی، تشریح کامل موتورهای رشد استارتاپ، تکنیکهای بهبود سنجههای رشد، استراتژیهای رشد استارتاپهای پلفرمی هامدت زمان دوره: ۱۲ ساعت
مدرس: مانوئل اوهانجانیانس موسس و مدیر ایسمینار، مشاور و منتور کسب و کار استارتاپها