صفحه اصلی / استان ها / مراقب شوینده‌ها و محصولات شیمیایی غیرمجاز باشید
مراقب شوینده‌ها و محصولات شیمیایی غیرمجاز باشید

مراقب شوینده‌ها و محصولات شیمیایی غیرمجاز باشید

کسب و کار نیوز:مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از جمع‌آوری محصولات شیمیایی و شوینده‌های غیراستاندارد از سطح بازار خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمودرضا نیازی با اشاره به افزایش مصرف و در نتیجه تولید بیشتر محصولات بهداشتی به دنبال نگرانی از شیوع بیماری کرونا، گفت: ما نیز نظارت بر محصولاتی که مشمول استاندارد اجباری هستند را تشدید کرده‌ایم و بازدید روزانه از سطح واحدهای تولیدی و همچنین بازار را داریم.

وی ادامه داد: به صورت مستمر از محصولات بهداشتی واحدهای تولیدی و همچنین در سطح عرضه نمونه‌برداری صورت می‌گیرد تا جلوی هرگونه تخلف در این زمینه گرفته شود. همچنین محصولاتی که استاندارد در آنها رعایت نشده باشد، از سطح بازار جمع‌اوری می‌شوند.

به گفته این مسئول، از ابتدای امسال تاکنون ۵۶۷ مورد بازرسی از بازار مصرف و همچنین ۱۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی محصولات شیمیایی در استان صورت گرفته است.

نیازی خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۱ مورد نمونه‌برداری از محصولات بازار مصرف و ۱۲۵ مورد نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی محصولات شیمیایی نیز داشتیم.

وی تاکید کرد: البته محصولات ضدعفونی از جمله ژل‌ها مشمول استاندارد اجباری نیستند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط کنونی که با افزایش تقاضا برای مواد شوینده و محصولات شیمیایی مواجهیم امکان فعالیت برخی افراد سودجو برای تولید این محصولات به شیوه غیراستاندارد وجود دارد، از مردم خواست حتما این محصولات را از مراکز معتبر تهیه و به نشان استاندارد آن توجه کنند.

نیازی افزود: چون این محصولات شیمیایی گاهی با پوست افراد در ارتباط است، استفاده از انواع غیراستاندارد آن می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.