صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مثل والیبال لیگ را تعطیل نمی کنیم

غلامرضا بهروان:

مثل والیبال لیگ را تعطیل نمی کنیم

کسب و کار نیوز:غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ می گوید تکلیف بازی های باقی مانده لیگ برتر بعد از نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, او در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد فدراسیون فوتبال همانند فدراسیون والیبال در همین جای کار مسابقات را به پایان ببرد و هیچ تیمی سقوط نکند؟ گفت: نه به طور حتم مابقی بازی های لیگ برتر برگزار می شود. البته برخی چنین پیشنهادی را مطرح کرده اند که در این صورت لیگ برتر باید ۱۸ تیمی شود. در حالی که لیگ ما هم اکنون ۱۶ تیمی برگزار می شود با چالش های زیادی همراه است تا جایی که می توان گفت لیگ برتر ظرفیت ۱۶ تیم را هم ندارد. به طور حتم بعد از تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم چنین نظر وزارت بهداشت تکلیف بازی های لیگ برتر مشخص خواهد شد. شنیده ام قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی ها را در مرداد ماه آینده دنبال کند. در این صورت ما فضای کافی برای به پایان بردن بازی های لیگ برتر خواهیم داشت.

مشاور سازمان لیگ در خصوص اینکه گفته می شود احتمال دنبال کردن ادامه ی لیگ در روزهای پیش رو کم است، گفت: من هم بعید می دانم در روزهای باقی مانده سال جاری مسابقه ای برگزار شود به این خاطر که همه اماکن ورزشی در شهرستان ها تعطیل شده است که استادیوم ها را هم شامل می شود. با این حال تصمیم گیری نهایی در این باره را به نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا موکول کرده ایم.

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است شنبه در خصوص بازی های لیگ قهرمانان آسیا نشستی داشته باشد. هم اکنون هفته سوم این بازی ها تعلیق شده است. قرار است در این نشست در مورد بازی های مقدماتی جام جهانی در آسیا هم تصمیم گیری شود که تاخیر در برگزاری ادامه ی این بازی ها قطعی است و این به خاطر شیوع ویروس کرونا و هم چنین تصمیمات پروازی کشورها است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.