صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دیگر به شکست مقابل واتفورد اشاره نکنید
دیگر به شکست مقابل واتفورد اشاره نکنید

یورگن کلوپ:

دیگر به شکست مقابل واتفورد اشاره نکنید

کسب و کار نیوز:یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل چلسی و حذف از جام حذفی انگلیس در مصاحبه با خبرنگاران از آنها خواست که دیگر به شکست لیورپولی‌ها مقابل واتفورد اشاره نکنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از آنکه لیورپول دیشب در خانه چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس با نتیجه ۲-۰ شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد، یورگن کلوپ در پایان بازی در کنفرانس خبری خود از خبرنگاران خواست که دیگر درباره شکست چند روز پیش تیمش مقابل واتفورد در لیگ برتر صحبت نکنند و گفت علاقه‌ای به حرف زدن در این باره ندارد.

لیورپولی‌ها روز شنبه این هفته اولین شکست فصل خود در لیگ برتر را تجربه کرده و در مقابل واتفورد با نتیجه ۳-۰ شکست خوردند. شاگردان کلوپ دیشب دومین شکست پیاپی خود را هم تجربه کرده و در استمفوردبریج با نتیجه ۲-۰ مقابل شاگردان فرانک لمپارد شکست را پذیرا شدند.

کلوپ در پایان بازی گفت:” اگر دیگر به شکست مقابل واتفورد اشاره نکنید خیلی خوب می‌شود. ولی ما در این بازی مستحق باخت بودیم چون آنها دو گل زدند و ما روی هر دو گل مرتکب اشتباهات خیلی بزرگی شدیم. بعد از آن بازی کاملا دو طرفه بود. ما در نیمه اول سه چهار شوت پیاپی به سمت دروازه آنها زدیم و سادیو مانه تا یک قدمی گلزنی پیش رفت. به دلیل فشردگی و دشوار بودن بازی ما چند تغییر در ترکیب تیم بوجود آوردیم”.

سرمربی لیورپول در ادامه صحبتهایش گفت:” ما می‌دانیم که باید بهتر شویم. مساله این نیست که به تقدیر تن بدهیم. ما می‌دانیم که خودمان می‌توانیم سرنوشت‌مان را تعیین کنیم و باید در مسیر درست حرکت کنیم. این سه هفته بهترین سه هفته ممکن برای ما نبوده ولی حالا فرصت این را داریم که سه هفته بعدی را به بهترین سه هفته فصل تبدیل کنیم و برای این برنامه داریم”.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.