صفحه اصلی / استان ها / تاکید مدیرکل ابنیه فنی سازمان راهداری بر تسریع در روند بازسازی محور خرم آباد-پلدختر
تاکید مدیرکل ابنیه فنی سازمان راهداری بر تسریع در روند بازسازی محور خرم آباد-پلدختر

تاکید مدیرکل ابنیه فنی سازمان راهداری بر تسریع در روند بازسازی محور خرم آباد-پلدختر

کسب و کار نیوز:مدیرکل ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محور خرم آباد-پلدختر بازدید و بر تسریع در روند بازسازی این محور تأکید و از مردم به‌عنوان راهداران واقعی یاد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهندس شعبانعلی خاوری که به‌منظور بررسی خسارات سیل اخیر به جاده‌های استان سفر کرده بود، در بازدید از محور خرم‌آباد-پلدختر، اظهار کرد: در سیل اخیر خسارات زیادی به جسم راه و ابنیه فنی محور خرم آباد-پلدختر وارد شده است.

این مسئول بیان کرد: تمام تلاش سازمان راهداری بر این است که هیچ راه ارتباطی اصلی و فرعی مسدود نباشد و حتی‌المقدور با تکیه بر توان مجموعه، تردد را در همه محورها برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه راهداران واقعی، مردم هستند و همیشه یار و یاور راهداران بوده‌اند، افزود: با توجه به بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران و ناظران باتجربه در اجرای پروژه‌های بازسازی، انتظار می‌رود مشکلات مردم با سرعت بیشتری پایان یابد.

خاوری اضافه کرد: متاسفانه در سیل اخیر ۱۲ هزار میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش راه استان لرستان وارد شد.

مدیرکل ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: محور قدیم خرم‌آباد-پلدختر در سیل فروردین ماه نیز دچار خسارت زیادی شد که با پیگیری‌ها و تخصیص اعتبار توانستیم بازسازی موقتی از آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پل‌های آسیب‌دیده با سرعت زیاد در حال بازسازی و بهسازی هستند، اظهار کرد: این محور جز محورهای ترانزیت و استراتژیک کشور بوده و قطعا تمامی تلاش سازمان این است که هر چه سریعتر قسمت‌های آسیب‌دیده آن بازسازی شده و تردد در آن دوباره انجام شود.

خاوری در پایان از مردم خواست با صبوری، خادمان خود در راهداری را یاری کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.