صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دعوت شدن امباپه به تیم ملی امید فرانسه
دعوت شدن امباپه به تیم ملی امید فرانسه

دعوت شدن امباپه به تیم ملی امید فرانسه

کسب و کار نیوز:کیلین امباپه پدیده پاری سن ژرمن از سوی کادر فنی تیم ملی المپیک فرانسه برای شرکت در المپیک 2020 توکیو به این تیم دعوت شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, با انتشار لیست رسمی اولیه بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید فرانسه مشخص شد که نام کیلین امباپه، ستاره باشگاه پاری سن ژرمن هم در این لیست وجود دارد و طبق نظر کادر فنی تیم امید این کشور، امباپه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تیم امید کشورش را همراهی خواهد کرد.

لیست اولیه اعلام شده توسط کادر فنی تیم ملی امید فرانسه لیستی هشتاد نفره است که ابتدا به ۵۰ نفر کاهش پیدا کرده و در نهایت فهرست نهایی تیم ملی شامل هجده بازیکن زیر ۲۳ سال و چهار بازیکن بالای ۲۳ سال معرفی خواهد شد. المپیک توکیو طبق برنامه از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد و امباپه ۲۱ساله از نظر سنی شرایط لازم برای عضویت در تیم ملی المپیک کشورش را دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، نوئل لوگرت با اعلام خبر دعوت شدن امباپه به تیم ملی امید این کشور گفت علت دعوت از امباپه علاوه بر شرایط سنی، استعداد خارق‌العاده این فوتبالیست فرانسوی بوده است.

رئیس فدراسیون فرانسه در این باره گفت:” امباپه از نظر سنی می‌تواند در المپیک شرکت کند. او هم مثل همه فوتبالیست های جوان و بااستعداد این نسل به تیم ملی امید دعوت شده است”.

لوگرت در ادامه با اشاره به ناراحتی باشگاه‌ها از قرار دادن بازیکنان‌شان در اختیار تیم امید گفت:” روسای باشگاه‌ها همه معتقدند که زمان برگزاری المپیک برای در اختیار نداشتن بازیکنان‌شان بدترین زمان ممکن است. ولی من ناصر الخلیفی رئیس PSG را دیدم و از او پرسیدم امباپه چطور است. او در جواب گفت خیلی خوب است”.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.