صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / راه اندازی کمپین آموزش الکترونیک رایگان «هر کجا، هر زمان، یادگیری»
راه اندازی کمپین آموزش الکترونیک رایگان «هر کجا، هر زمان، یادگیری»

در مقابله با بحران کرونا کلید خورد؛

راه اندازی کمپین آموزش الکترونیک رایگان «هر کجا، هر زمان، یادگیری»

کسب و کار نیوز- «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از روز (۱۲ اسفندماه) تا ۱۵ فروردین سال آینده با محوریت ارائه آموزش‌های رایگان مجازی در قالب ۴۰ وبینار تخصصی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، شیوع کرونا اینروزها کشور را به حالت نیمه تعطیل درآورده و بسیاری از افراد را ناگزیر به دورکاری و خانه‌نشینی کرده است. براین اساس تعدادی از فعالان و متخصصان فضای مجازی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در ارائه آموزش الکترونیک به مردم، اقدام به برپایی رویدادی مجازی و رایگان برای توسعه آموزش و بهره وری از زمان کرده است. کمپین یک ماهه «هر کجا، هر زمان، یادگیری» به همت آکادمی اینفوگرام کلید خورده تا کاربران علاوه بر حفظ سلامت خود در بحران کرونا و دور شدن از محیط های عمومی، آموزش های تخصصی در موضوعات کاربردی و متنوع را به صورت رایگان دریافت کنند.

آکادمی اینفوگرام، یک مرکز آموزشی با رویکرد ارتقای مهارت‌های نوآورانه توسعه فردی بوده که خدمات آموزشی حرفه ای را در زمینه‌های اینفوگرافیک، ارائه (پرزنتیشن)، بازاریابی (مارکتینگ)،‌ روابط عمومی برگزار می کند که این دوره ها تاکنون مورد استقبال وزارتخانه ها و شهرداری ها برای آموزش کارکنان قرار گرفته است. آکادمی اینفوگرام علاوه بر برگزاری کارگاه، دوره و سمینار اقدام به تولید بسته‌های آموزش مجازی کرده است که قابلیت بارگذاری بر روی سامانه‌های LMS را دارد.

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از امروز ۱۲ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین سال آینده برقرار شده و  در این کمپین بیش از ۴۰ رویداد آموزش غیر حضوری در مدت حدود ۸۵ ساعت محتوای آموزشی را در قالب وبینار و به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می گیرد.

هدف اصلی این کمپین تداوم آموزش‌های از راه دور و امکان بهره‎مندی از محتوای آموزشی در شرایط شیوع بیماری کرونا بوده تا کاربران آموزش‌های کاربردی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کسب کنند.

در این کمپین یک سبد آموزشی متناسب با نیازهای مختلف با کمک ۲۰ مدرس، طراحی شده است. موضوعات زیر پوشش این مجموعه وبینار آموزشی، بازاریابی و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، اینفوگرافیک، ارائه حرفه ای، گزارش نویسی نوین و روابط عمومی است که برای استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب و کارهای فناورانه جزو نیازهای اساسی است.

 فراخوان برای پیوستن به کمپین

مشارکت در برگزاری وبینار های این کمپین رایگان برای علاقه مندان به توسعه آموزش عمومی امکان پذیر بوده و این کمپین از متخصصان حوزه های بازاریابی و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، اینفوگرافیک، ارائه حرفه ای، گزارش نویسی و روابط عمومی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و آموزش هموطنان دعوت می کند.

همچنین قرار است، پس از پایان کمپین برای بهره‌مندی افرادی که امکان حضور آنلاین را نداشتند، آرشیو ویدئویی وبینارها قابل استفاده باشد.

دوره های آموزشی

برنامه‌های این کمپین در آدرس الکترونیکی infogramacademy.com/webinar و  آیدی @infogramAcademy در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی شده است. آموزش «اینفوگرافیک» یکی از کلاس های رایگان این کمپین است. از آنجا که اینفوگرافیک یا گرافیک اطلاع‌رسان، روشی بسیار موثر برای انتقال اطلاعات به روش دیداری است. تکنیک اینفوگرافیک بر اساس دانش ما از میزان ماندگاری اطلاعات در مغز بنا شده است: ۹۰% از اطلاعاتی که مغز ما پردازش می‌کند اطلاعات دیداری است. پس چه بهتر که برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات از اینفوگرافیک استفاده کنیم. وبینارهای مربوط به اینفوگرافیک برای فعالین استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف (ازجمله فناوری، سلامت، آموزش)، معلم‌ها و دانشجویان مناسب است.

آموزش برنامه‌های مربوط به «ارائه حرفه ای» دوره دیگر این کمپین است. تمام افراد در برهه‌های مختلف زندگی‌شان به پرزنتیشن و استفاده از هنر ارائه نیاز دارند. چه دانشجو باشید که می‌خواهید درسی را ارائه دهد چه عضو استارتاپی که برای معرفی کارش به سرمایه‌گذار به پرزنتیشن نیاز دارد، وبینارهای ارائه حرفه‌ای برای شما مناسب خواهد بود. تمرکز این وبینارها بر اصول و تکنیک‌ها و کار با نرم‌افزارهایی (مانند پرزی و فوکاسکی) است که امکان ارائه خلاقانه را فراهم می‌کنند.

«بازاریابی و تبلیغات» از دیگر دوره های رایگان این رویداد است. بازاریابی دیجیتال و بازاریابی نوین ازجمله بازاریابی درونگرا (اینباند مارکتینگ) از رویکردهای این دوره بوده و با آموزش آن با صرف هزینه بسیار کمتر نسبت به روش‌های سنتی بازاریابی می‌تواند درنهایت بازخورد بسیار بهتری در جذب و نگه‌داشتن مشتری داشته باشد. وبینارهای مرتبط با بازاریابی، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ برای فعالان حوزه بازاریابی و کسانی که می‌خواهند با حداقل هزینه‌ها یک برنامه بازاریابی برای استارتاپ یا شرکت خود طراحی کنند، مناسب است.

دوره رایگان دیگر کمپین به «گزارش‌نویسی» اختصاص دارد که از مهم‌ترین مهارت‌های فردی است چرا که یک گزارش خوب می‌تواند به پیشرفت کارها بیانجامد و برعکس یک گزارش بد می‌تواند فاجعه بیافریند. وبینارهای گزارش‌نویسی برای مدیران رده میانی سازمان‌ها، افراد شاغل در بخش روابط عمومی و مالی شرکت‌ها، و فعالان استارتاپی که نیاز به ارائه گزارش‌های مالی برای جذب سرمایه‌گذار و … دارند مناسب است.

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.