صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / کلاسهای آموزش مجازی دانشگاه آزاد به زودی برگزار می شود

سخنگوی دانشگاه آزاد:

کلاسهای آموزش مجازی دانشگاه آزاد به زودی برگزار می شود

کسب و کار نیوز - سخنگوی دانشگاه آزاد از ابلاغ دستورالعمل آموزش از راه دور به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با شیوع وویروس کرونا خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی،  با بیان اینکه تعطیلات واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تابع تصمیمات ستاد کرونای کشور است، گفت: از آنجا که مشخص نیست میزان تعطیلات از سوی این ستاد تا چه زمانی اعلام خواهد شد، کلاسهای درس واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی به زودی به صورت مجازی برگزار میشود.

وی با اشاره به گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور و برعهده داشتن حدود ۳۸ درصد از بار آموزشی کشور، گفت: این دانشگاه با داشتن بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانشجو نقش عمدهای در آموزش عالی کشور برعهده دارد، بر این اساس طی جلسات کارشناسی تخصصی با حضور رئیس دانشگاه آزاداسلامی مقرر شد، دستورالعمل آموزش از راه دور با شیوه مجازی و الکترونیکی تا پایان هفته به تمام واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ شود.

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در راستای مقا‌‌‌بله با ویروس کرونا نیرو‌ی انسانی جذب می‌کند
«کرونا» دانشگاه‌های لبنان را هم به تعطیلی کشاند
حیدری افزود: با ابلاغ این دستورالعمل، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مقاطع تحصیلی میتوانند از آموزش از راه دور بهرهمند شوند و جزئیات اجرایی این دستورالعمل به زودی اعلام خواهد شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.