صفحه اصلی / استان ها / پلمب ۱۳۶ قلیان‌سرا با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در اهواز
پلمب ۱۳۶ قلیان‌سرا با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در اهواز

پلمب ۱۳۶ قلیان‌سرا با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در اهواز

کسب و کار نیوز:فرمانده انتظامی اهواز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پلمب ۱۳۶ باب قلیان‌سرا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در پی اتخاذ تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همچنین در پی مطالبات مردمی در راستای اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و اماکن عمومی در نقاط مختلف به ویژه جاده ساحلی شمالی و جنوبی شهر اهواز از عرضه قلیان، پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضایی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: با اجرای این طرح که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان برگزار شد، ۱۳۶ واحد قهوه‌خانه پلمب و با عرضه‌کنندگان سیار قلیان در پارک‌ها و تفرجگاه‌های جاده ساحلی برخورد و ۲ هزار و ۱۰۰ جام قلیان از سطح مناطق جمع‌آوری شده است.

دالوند بیان کرد: همچنین ۴۷ نفر به دلیل ارتکاب تخلفات صنفی در این راستا دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: پلیس در نظر دارد با هماهنگی مقام قضایی و با حضور نماینده شبکه بهداشت و همچنین اصحاب رسانه، نسبت به معدوم کردن قلیان‌های جمع‌آوری شده اقدام کند.

وی اشاره به رضایت‌مندی شهروندان از اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: طرح پلمب واحدهای صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار پلیس است و کسانی که اقدام به قانون‌شکنی و فک پلمب کنند، برابر حکم مقام قضایی مورد پیگیری و برخورد قرار خواهند گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.