صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آکادمی آسپایر دانشگاه فوتبال است
آکادمی آسپایر دانشگاه فوتبال است

لیث ناصری:

آکادمی آسپایر دانشگاه فوتبال است

کسب و کار نیوز :نماینده ایران در تورنمنت های فوتبال رده پایه قطر در آکادمی آسپایر با یک برد و یک شکست به کار خود پایان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لیث ناصری بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و پاس تهران که همچون بسیاری از پیشکسوتان در کنار کارشناسی و حضور در کلاس های مربیگری تصمیم به برپایی آکادمی های فوتبال برای استعدادیابی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان کرده بود با دعوت رسمی آکادمی آسپایر شاگردان خود را به نمایندگی از ایران به مدت یک هفته به دوحه برد تا مثل بسیاری از کشورها در کمپین لذت از فوتبال در آکادمی آسپایر دو بازی دوستانه برگزار کند.

در این سفر یک هفته ای که به میزبانی آکادمی آسپایر دوحه برگزار شد شاگردان نونهال و زیر ۱۴ سال لیث علاوه بر بازدید از امکانات مدرن این مجموعه دو بازی دوستانه هم برای تیم منتخب آسپایر و نماینده تونس برگزار کردند که حاصل آن یک برد و یک شکست بود. شاگردان لیث همچنین در این مدت در کلاس های توجیهی با حضور کارشناسان حاضر در آکادمی آسپایر شرکت و با جدیدترین متدهای آموزشی چه فنی چه روحی روانی آشنا شدند.

لیث ناصری این سفر را برای شاگردانش تجربه ای بزرگ دانست و ابراز امیدواری کرد با رایزنی های بیشتر فرصت در اختیار سایر استعدادهای فوتبال ایران نیز قرار بگیرد تا از این موقعیت بهره ببرند. او گفت:« باید تشکر ویژه ای از فدراسیون فوتبال قطر و مدیریت آکادمی آسپایر داشته باشم که برای حضور این بازیکنان مستعد در دوحه تلاش زیادی کردند. امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران توجه بیشتری برای حضور در چنین کمپین هایی برای تیم های فعال در مدارس فوتبال داشته باشد چون آکادمی آسپایر همچون دانشگاه فوتبال است که حتی یک روز حضور در آن می تواند به رشد بیشتر فوتبال ایران در بحث استعدادیابی و رشد آنها کمک کند».

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.