صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش مهدی طارمی به انتشار تصاویر خصوصی
واکنش مهدی طارمی به انتشار تصاویر خصوصی

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد؛

واکنش مهدی طارمی به انتشار تصاویر خصوصی

کسب و کار نیوز :مهدی طارمی مهاجم ملی پوش فوتبال ایران با انتشار پستی نسبت به حواشی اخیر خود واکنش نشان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در روزهایی که توجه فوتبال دوستان ایرانی معطوف مسابقات داخلی و اتفاقاتی است که پیرامون لیگ برتر رخ می‌دهد، یک ماجرای جنجالی درباره مهدی طارمی، او را به تیتر یک اخبار روزنامه ها و سایت های مختلف تبدیل کرد. طارمی که پس از ترک پرسپولیس و حضور در لیگ قطر و سپس پرتغال، از حواشی فاصله گرفته بود، با این اتفاق دوباره تصویر خود را در صفحات اینستاگرامی دید و البته یک برنامه تلویزیونی و یک روزنامه ورزشی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.

واکنشی که حالا مورد توجه طارمی قرار گرفته و او در بخش پایانی پست اینستاگرامش، به آن پرداخته است. جایی که می‌نویسد: امیدوارم برای شما چنین اتفاقی صورت نگیره که بعضی ها هرجوری که دوست داشته باشند، در هر فضایی صحبت کنند.

اما واکنش اینستاگرامی مهاجم تیم ملی که در صفحه ای با بکگراند مشکی منتشر شده، با جمله «هر فردی یک حریم خصوصی دارد» آغاز می‌شود. او ابتدا خطاب به مردم می‌گوید که مثل آن ها زندگی می‌کند و کارهایی که مردم انجام می‌دهند را در زندگی خود دارد. سپس با توضیح درباره موضوع جنجالی می‌گوید که دو سال پیش برای مدت کوتاهی در رابطه ای خصوصی بود و تمام تصاویر نیز به همان دوران مربوط می‌شوند.

عبارت نخستی که طارمی با یک اموجی همراه کرد، نشان می‌دهد که تا چه حد فشار روی او بود و در نهایت منجر به واکنشش شد. طارمی البته در گیرودار همین اخبار و جنجال ها نیز عملکرد خوبی را در پیراهن تیم سبزپوش پرتغال از خود نشان داد تا ثابت کند این اتفاقات خللی در عملکرد فنی اش وارد نکرده اند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.