صفحه اصلی / سرخط خبرها / ایران خودرو مسیرهای ارایه غیرحضوری خدمات فروش به مشتریان را اعلام کرد

ایران خودرو مسیرهای ارایه غیرحضوری خدمات فروش به مشتریان را اعلام کرد

کسب و کار نیوز - براساس مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو و تاکید مدیریت ارشد گروه مبنی بر تکریم ارباب رجوع از طریق بکارگیری روش‌های الکترونیک در رفع نیازهای مشتریان، از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ تمامی خدمات حوزه فروش و تحویل به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارایه خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایکوپرس- مشتریان خدمات حوزه معاونت فروش ایران خودرو می‌توانند از طریق ikco.ir لیست خدمات غیرحضوری ارائه شده توسط این معاونت را مشاهده و از طریق نمایندگی‌ها و مرکز تماس ایران خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ نسبت به دریافت خدمات مورد نظر خود اقدام کنند.
شماره ۰۹۶۴۴۰ مرکز تماس ایران خودرو پاسخگوی مشتریان برای دریافت و رسیدگی به درخواست ها درباره عملکرد نمایندگی ها نیز خواهد بود.
این شرکت ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هموطنان، از مشتریان درخواست کرده تا خدمات حوزه فروش و تحویل را از مسیرهای یادشده دریافت کنند و از مراجعه حضوری و مستقیم به معاونت بازاریابی و فروش خودداری کنند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.