صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / یوونتوس باید زودتر بیدار شود
یوونتوس باید زودتر بیدار شود

لئوناردو بونوچی:

یوونتوس باید زودتر بیدار شود

کسب و کار نیوز:لئوناردو بونوچی، مدافع و کاپیتان یوونتوس از نمایش تیمش در نیمه اول انتقاد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یوونتوس در شبی که حتی نتوانست یک ضربه هم به داخل چارچوب لیون بزند، با یک گل مغلوب این تیم شد تا کار دشواری برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان داشته باشد. لئوناردو بونوچی مدعی شد این تیم از نظر ذهنی آماده نبوده و آنها باید زودتر به مرز آمادگی برسند.

لئوناردو بونوچی گفت: “در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم و در تمامی صحنه ها لیون از ما جلوتر بود. در برخی از بازی ها شما برای کمترین خطا تاوان پرداخت می کنید. به اندازه کافی نتوانستیم هجومی ظاهر شویم و پرخاشگر نبودیم و این مسئله ذهنی بود، باید زودتر بیدار شویم.”

به نظر می رسید کاپیتان یوونتوس از همان ابتدای ورود به میدان شرایط را دشوار می دیده، زیرا او هنگام گرم کردن سر بلیز ماتوئیدی نیز فریازد زد.

بونوچی در این رابطه گفت: “من با عصبانیت با ماتوئیدی حرف نزدم، من به او گفتم تیم شامل بازیکنان روی نیمکت نیز هست و همه ما باید برای حضور در زمین آماده باشیم. از نظر من باید این موارد بهبود یافته و نظم و ترتیب بگیرد، زیرا اینها چیزهایی هستند که سرنوشت را رقم می زنند. وقتی که ما یک نفر کمتر داشتیم، لیون به گل رسید و حریف توانست از هوش خود بهره ببرد. حالا ابتدا تمام تمرکز خود را روی بازی یکشنبه گذاشته و در ادامه باید بتوانیم مجوز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را کسب کنیم.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.