چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تاوان ۱۰ دقیقه بد بودن را پس دادیم
تاوان ۱۰ دقیقه بد بودن را پس دادیم

زین الدین زیدان:

تاوان ۱۰ دقیقه بد بودن را پس دادیم

کسب و کار نیوز:زین الدین زیدان خوشبین است که رئال در بازی برگشت شکست امشب برابر سیتی را جبران کند. او اشتباهات فردی را عامل شکست تیمش می داند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال امشب در برنابئو بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی را با نتیجه ۱-۲ واگذار کرد تا شانس صعودش به دور بعد بسیار کاهش یابد. رئال ابتدا با گل ایسکو پیش افتاد ولی سیتی با دو گل ژسوس و دی بروینه توانست ورق را برگرداند. سه هفته دیگر در اتحاد بازی برگشت برگزار خواهد شد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« تا دقیقه ۷۵ بازی خوبی انجام دادیم و حالا همه به خاطر شکست ناراحتیم. البته هنوز یک ۹۰ دقیقه دیگر باقیمانده و هیچ چیز تمام شده نیست. باید مثبت فکر کرد. در شکست نکته مثبتی نیست ولی تا دقیقه ۷۵ نمایش بسیار خوبی داشتیم. حالا باید به منچستر برویم و سیتی را شکست دهیم و صعود کنیم.»

زیدان ادامه داد:« اشتباهات فردی روی گل ها داشتیم و فوتبال همین است. اشتباه جزئی از فوتبال است. نمی توانم از تلاش بازیکنانم صحبت نکنم. همه چیزشان را در زمین گذاشتند و تنها در ۱۰ دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم. سیتی حریف دشواری بود و از دست رفتن تمرکز برابر چنین تیمی، تاوان سنگینی به دنبال دارد.»

 

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.