صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فلیک شاید فصل بعد هم مربی بایرن مونیخ باشد
فلیک شاید فصل بعد هم مربی بایرن مونیخ باشد

فلیک شاید فصل بعد هم مربی بایرن مونیخ باشد

کسب و کار نیوز :کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس بایرن مونیخ بعد از پیروزی 3-0 این تیم مقابل چلسی می‌گوید ممکن است هانس فلیک سرمربی موقت این تیم فصل آینده هم سکان هدایت باواریایی‌ها را در دست داشته باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از آنکه بایرن مونیخ دیشب در لندن و در خانه چلسی موفق شد حریف انگلیسی‌اش را در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳-۰ شکست دهد، کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس باشگاه اعلام کرد ممکن است هانس فلیک، سرمربی موقت بایرن فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم به کار خود ادامه دهد.

فلیک که در ماه نوامبر بعد از اخراج نیکو کوواچ سرمربی سابق بایرن به عنوان مربی موقت انتخاب شده بود حالا توانسته نظر مثبت مدیران باشگاه را جلب کند. در ماه دسامبر اعلام شد که فلیک تا پایان فصل جاری سکان هدایت بایرن را به عهده خواهد داشت.

رومینیگه بعد از پیروزی مهم دیشب بایرن مقابل چلسی به خبرنگاران گفت:” مربی ما دیروز ۵۵ساله شد. این سن خوبی است. فلیک می‌تواند در بایرن مونیخ مدارکی امضا کند که دوران ماندنش را طولانی‌تر کند”.

فلیک در دورانی که هدایت بایرن مونیخ را به عهده داشته از ۱۸ بازی توانسته در ۱۵ بازی به پیروزی برسد و در این مدت تنها دو بار شکست را تجربه کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین

به گزارش کسب و کار نیوز ، بررسی ها نشان میدهد در محاسبات اولیه تبصره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.