صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / روند تأمین سوخت دستگاه‌های حفاری بازنگری می‌شود
روند تأمین سوخت دستگاه‌های حفاری بازنگری می‌شود

روند تأمین سوخت دستگاه‌های حفاری بازنگری می‌شود

کسب و کار نیوز:شرکت ملی حفاری ایران از بازنگری در روند تأمین سوخت دستگاه‌های حفاری فعال در مناطق عملیاتی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, داریوش عبدی، معاون مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده بین این شرکت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، گفت: وظیفه اصلی مدیریت خدمات با توجه به پراکندگی و گستره مناطق عملیاتی شرکت در مناطق نفت‌خیز کشور اعم از خشکی و دریا، تأمین به‌موقع سوخت مورد نیاز دکل‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات و سیالات حفاری است.

وی توضیح داد: عمده فعالیت‌های این مدیریت برای خدمات‌دهی به دکل‌های فعال در حوزه شرکت‌های کارفرمایی از جمله شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، فلات قاره، نفت و گاز اروندان، مهندسی و توسعه نفت و  مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران است که با استفاده از ناوگان سوخت‌رسانی پیمانکاران طرف قرارداد در گستره عملیاتی پنج استان ارائه می‌شود.

معاون مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تأمین سوخت از مبادی تعیین‌شده از سوی مدیریت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه انجام می‌شود. برای نمونه تامین سوخت دستگاه‌های حفاری در مناطق عملیاتی کیش، خارک و عسلویه از طریق مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یادشده انجام می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.