صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / تداوم روند کاهشی تولید نفت و گاز اندونزی
تداوم روند کاهشی تولید نفت و گاز اندونزی
TIED UP: Technip’s Deep Blue pipe lay vessel prepares to pull in the Kodiak flowline to the Devils Tower spar. Photo: Deep Gulf Energy Technology, Jan 2017

تداوم روند کاهشی تولید نفت و گاز اندونزی

کسب و کار نیوز:تحلیلگران پیش‌بینی‌ کردند که تولید نفت و گاز اندونزی برای چهارمین سال پیاپی در سال ۲۰۲۰ میلادی با روندی کاهشی روبه‌رو خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, کاهش تولید نفت و گاز اندونزی در حالی رخ می‌دهد که جاکارتا با پیشنهاد قانونی جدید به دنبال کاهش تشریفات اداری و جذب سرمایه‌گذار خارجی برای این صنعت است.

جزئیات این طرح هنوز کامل نشده است، اما تحلیلگران معتقدند افزایش اکتشاف و تولید انرژی در بزرگ‌ترین اقتصاد جنوب شرقی آسیا زمانبر خواهد بود.

مشکلات موجود در میدان‌ها و تأخیر در بهره‌برداری از پروژه‌های جدید افزایش ظرفیت تولید شبب شده است سطح تولید پایین‌تر از اهداف دولت باشد.

تولید نفت اندنزی سال‌هاست که روند کاهشی داشته است، هم‌اکنون مقدار تولید نفت خام این کشور از بیش از ۱.۵ میلیون بشکه در روز در اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی، با قدیمی شدن و افت تولید میدان‌های اصلی، به کمتر از ۸۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

پراتیک پندی، تحلیلگر شرکت ریستاد انرژی گفت: هرگونه افزایش در پروژه‌های جدید با کاهش تولید مناطق نفتی شرکت‌های شورون، پرتامینا جبران می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.