صفحه اصلی / اسلایدر / رشد۶ هزار واحدی شاخص‌ کل بورس در آغاز معاملات

رشد۶ هزار واحدی شاخص‌ کل بورس در آغاز معاملات

کسب و کار نیوز - در نخستین دقایق معاملات بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۶ هزار واحدی به کانال ۵۱۰هزار واحدی نزدیک شد. این در حالی بود که در این مدت بیش از یک میلیون و ۶۰۰هزار سهم معامله شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در معاملات اول وقت روز سه‌شنبه بازار سهام، شاخص کل با صعودی ۶هزار واحدی به کانال ۵۱۰هزار واحدی نزدیک شد. این در حالی بود که در زمان بازگشای بازار، شاخص وارد این کانال شد ولی در ادامه معاملات دوباره به کانال ۵۰۹هزار واحدی بازگشت.

وضعیت شاخص در دقایق ابتدایی بورس سه شنبه

در جریان معاملات ابتدایی امروز، سه نماد فولاد، تاپیکو و فخوز به ترتیب با ۹۴۸، ۳۳۱ و ۳۳۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت و نماد پارس با ۴۰۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین در نخستین دقایق معاملات امروز نماد ختور با صف فروش همراه بوده و ثفارس، قرن و تپکو بالای ۱۰۰میلیون صف خرید دارند.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص

در ۴۰ دقیقه نخست بیش از ۱۹۰هزار معامله صورت گرفته که در این معاملات حدود یک میلیون و ۷۰۰ سهم با ارزش بالای یکهزار میلیارد ریال دادوستد شده است. در این مدت ۴۳۶نماد در محدوده مثبت و۱۵۷ نماد نیز در محدوده منفی معامله می‌شوند. در تمامی گروه‌های صنعت مختلف نیز عموما جو مثبتی حاکم بوده و وتجارت با بیش از ۴۰۸ میلیون حجم، در مثبت ۵ بازار صف خرید تشکیل داده است.

همچنین مطالعه کنید:

از صادرات مرغ به کشورهای هدف حمایت می‌کنیم/ ادامه خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین شیرزاد – مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.