صفحه اصلی / اصناف / بازار / نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان چیست؟

کسب و کار نیوز - سی آر ام یا Customer Relationship Management Software که این روزها با نام CRM شناخته می‌شود، جادوی نسل هزاره سوم است. این نرم‌افزار با هدف آشتی دادن مشتریان و تجارت‌ها پا به عرصه حضور گذاشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، این روزها تنها عاملی که تجارت‌های موفق را از تجارت‌های شکست خورده متمایز می‌کند، فرهنگ برقراری ارتباط با مشتریان است. بله، نحوه مراودات یک تجارت با کاربران و مشتریان احتمالی و بالقوه گویای همه چیز است. باید به سرعت جهت استفاده از برترین سی آر ام کشور برنامه‌ریزی کنید.

تجارتی که نقش مشتریان احتمالی و کسانی که در آینده نزدیک به جمع مشتریان او می‌پیوندند را درک کرده باشد، با آغوش باز از سی آر ام استقبال می‌کند.

اگر باز هم می پرسید، CRM چیست؟ باید بگویم این نرم افزار رنگ و بوی تازه‌ای را به ارتباط مشتریان و تجارت‌ها می‌بخشد. CRMرابطه مشتریان با تجارت مورد‌نظر خود را به کلی جلا داده است.

به این ترتیب، مشتری، خود را عضوی از خانواده بزرگ تجارت مورد نظر در نظر می‌گیرد. در حقیقت اعتماد و تعلق خاطر تنها فاکتورهایی هستند که سودی سرشار را به تجارت سرازیر می‌کنند. نرم افزار سی آر ام اوج به اهمیت و ارزش جلب اعتماد مشتریان در سودآوری پی برده است. با ما همراه باشید تا راز پاسداری از گنج‌های نهفته در تجارت خود را بیاموزید.

CRM چیست؟

 نرم افزار مدیریت روابط با مشتریان به بررسی رابطه مشتریان با تجارت‌ها می‌پردازد. با استفاده از نرم‌افزار CRM اوج، تمام کارکنان حاضر در تجارت به اطلاعات مشتریان دسترسی خواهند داشت. این به این معنی نیست که امنیت این اطلاعات به خطر می‌افتد، بلکه کارکنان با دسترسی به این اطلاعات، نیازها و انتظارات مشتریان احتمالی و باالقوه را به خوبی مشخص می‌کنند.

امروزه در تجارت‌ها تمامی رفتارهای مشتریان به دقت زیر نظر گرفته می‌شود. به همین ترتیب، مدیران بخش مدیریت روابط مشتریان به سادگی به تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان خود دسترسی دارند. این اطلاعات، گنج‌های گران‌بهایی هستند که مشتریان احتمالی را به مشتریان بالفعل یا به زبان ساده‌تر به مشتریان پروپا‌قرص شما تبدیل می‌کنند.

اما CRM به همین جا ختم نهی شود، نرم افزار CRM اوج مانند یک جوی روان در سراسر تجارت شما جاری خواهد شد و اطلاعات را میان بخش‌های متفاوت تجارت شما به گردش در می‌آورد. اطلاعات ارزشمند مدیریت فروش، مدیریت تماس و گزارش گیر‌ی در کنار میزان سودآوری و بهره‌وری در اختیار تمام بخش‌های مسئول گذاشته می‌شود.

این اطلاعات، کیفیت ارائه خدمات و انجام وظایف اداری را به مراتب افزایش می‌دهد. زمانی که کارکنان درک درستی از نیازهای مشتریان داشته باشند، تمام تلاش خود را به صورت هدفمند روی جلب نظر آنها متمرکز می‌کنند.

چرا باید به CRM روی بیاوریم

دیگر دوره و زمانه عوض‌شده است. نمی‌توانید پشت میز کار خود بنشینید و نیازهای مشتریان را پیش‌بینی کنید و بر اساس پیش‌بینی‌های خیالی خود، برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی هایی را نیز در نظر بگیرید و تازه انتظار داشته باشید که سود خوبی را نیز عاید تجارت خود می‌کنید!

این روزها در راستای افزایش بازدهی و سود خالص تجارت‌ها به رویکردهای متفاوتی نیاز دارید. باید با ندای تکنولوژی روز همراه باشید. در غیر این صورت در جلب مشتریان احتمالی و بالقوه موفق نخواهید بود.

درواقع با ورود اتوماسیون اداری به تجارت‌ها به تدریج روند انجام امور به کلی تغییر کرد. در ادامه این تغییرات به لزوم استفاده از CRM نیز پی بردیم. چراکه طراحی و پیاده سازی نرم افزار CRM انقلابی را در تجارت‌ها رقم‌زده است. به عبارتی نرم افزار CRM اوج، دست مشتریان را در دستان شما قرار می‌دهد و این شاید یکی از پیش پا افتاده‌ترین مزایای CRM در تجارت‌ها باشد. این نرم‌افزار شما را به حلال مشکلات مشتریان بدل می‌کند.

استفاده از CRM در ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ شاید پیش‌پا افتاده‌ترین مزیت استفاده از نرم‌افزارهایی است که تحت عنوان Customer Relationship Management Software می‌شناسیم. اما در صورتی که نرم افزار CRM اوج را به بهترین شکل ممکن به کار ببرید، شاهد نتایج بی‌نظیری خواهید بود.

ایمیل مارکتینگ یک هنر بسیار ظریف است که با استفاده از اطلاعات موجود در نرم افزار CRM انقلابی را در تجارت شما به همراه خواهد داشت. با استفاده از این اطلاعات ایمیل‌های منحصر‌به‌فردی را برای مخاطبان تجارت خود که همان مشتریان احتمالی و بالقوه تجارت شما هستند، ارسال می کنید.

اطلاعاتی که از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در اختیار شما قرار می‌گیرد، دورنمایی روشنی از تمایلات مخاطبان را نشان می‌دهد.

در حقیقت CRM اطلاعات مفصلی را در خصوص آخرین جستجوهای کاربر در اختیار شما قرار می‌دهد. هر مشتری احتمالی، سفری منحصر به فرد را در تجارت شما پشت سر گذاشته است. او با مشاهده یکی از هزاران تبلیغات تجارت شما وارد سایت شده است، سپس از مشاهده یک کالای ویژه به وجد آمده و به مطالعه مشخصات یک کالای خاص پرداخته است. مشتریان احتمالی با ورود به صفحات فروشگاه و سایت شما اطلاعات مورد نظر خود را گردآوری می‌کنند.

در صورتی که شما در این سفر همراه مشتریان خود باشید اطلاعات ارزشمندی را به دست می‌آورید. این اطلاعات کیفیت ایمیل مارکتینگ تجارت شما را متحول می‌کنند.

CRM جام جهان‌نمایی از تجارت

CRM SOFTWARE تصویر کامل و واضحی از تاریخچه تعاملات تجارت با مشتریان در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد. تمام اطلاعات مربوط به رابطه مشتریان با تجارت در قالب نمودارها و تصاویر در اختیار مدیران ارتباط با مشتریان گذاشته می‌شود.

با نگاهی به این اطلاعات در می باید، مشتریان در چه تاریخی و در چه موضوعی به تجارت شما مراجعه کرده‌اند. با بررسی اطلاعات به دست آمده، درک درستی از نیازهای مشتریان به دست می‌آورید. به عبارت دیگر در می‌یابید، چه نیازی مشتری را به سمت تجارت شما سوق داده است؟ مشتریان در چه بازه‌های زمانی به دنبال رفع نیاز خود بوده‌اند؟

از این گذشته شما تمامی رفتارهای مشتریان در شبکه‌های اجتماعی را نیز زیر نظر خواهید داشت. این اطلاعات میزان علاقه‌مندی مشتریان به یک کالای خاص را به وضوح نشان می‌دهند. به این ترتیب، تیم مدیریتی مشتریان در زمان مناسب، کالای مناسب را به مشتری پیشنهاد می‌دهد. در این حالت مشتری، از توجه تجارت شما به نیاز خود لذت می برد و احساس قوت قلب خواهد کرد.

 به این ترتیب شما به محبوب ترین تجارت موردنظر مشتریان خود تبدیل خواهید شد.

 به دنبال بهترین ها باشید

حالا دیگر با تمام مزایا و محاسن استفاده از سی آر ام آشنا شده اید. می دانیدCRM رابطه مشتریان را با تجارت‌ها بهبود می بخشد. مدیرت مشتریان با استفاده از امکانات موجود در این نرم افزارها، فصل تازه‌ای را در تجارت‌ها باز کرده است. تنها در صورتی که این نرم‌افزار را در تجارت خود به کار ببرید به مزایای CRM پی می‌برید.

پس از این تجربه شما نیز به جمع مشتریان پر و پا قرص سی آر ام اوج، برترین سی آر ام کشور می پیوندید. راه دوری در پیش ندارید. فاصله شما تا برترین سی آر ام کشور تنها چند کلیک ساده است. به سایت نرم افزار CRM اوج مراجعه کنید و سرمایه گذاری ارزشمند خود را از همین امروز آغاز کنید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.