صفحه اصلی / سرخط خبرها / فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهور برگزار می شود

سخنگوی دولت:

فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهور برگزار می شود

کسب و کار نیوز - بنابر اعلام سخنگوی دولت در ششمین روز اعلام مشاهده مواردی از کرونا و شیوع آن در برخی استان‌های کشور فردا(سه شنبه) ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، علی ربیعی در نشست خبری خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا در ایران از چند جهت مورد اهمیت است. امروز از ایتالیا تا کره جنوبی درگیر این بیماری جهانی هستند.

وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که باید با همدلی کامل به مبارزه با کرونا برخیزیم؛ باید به پزشکانمان اعتماد کنیم ؛ باید از سیاسی کردن موضوع کرونا پرهیز کنیم.

ربیعی تاکید کرد: شاهد سوداگری‌هایی در زمینه وسایل و تجهیزات بهداشتی هستیم ؛ در زمینه شوینده‌ها و وسایل استرلیزه ، خطوط تولید جدید در کشور ایجاد شده و از همین امروز به بازار عرضه میشود.

ربیعی گفت: ماسک توسط مراکز بهداشت و درمان بصورت گسترده توزیع می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود، تاکید کرد: کمیته‌های مختلفی ذیل این ستاد تشکیل شده است.اخباری هم که دال بر تعلیق فعالیت های مراکز خرید در فضای مجازی منتشر می‌شود، غیرمسئولانه است.

ربیعی با بیان اینکه رییس جمهور و همه افراد مسئول در این زمینه تعهد و وظیفه قانونی و اخلاقی در برابر کرونا دارند، گفت: اطمینان می‌دهیم که هیچ کم گویی از این اتفاق انجام نشود و هر چند نفری که جانشان را در این زمینه از دست بدهند را اعلام می‌کنیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: هراس بیش از اندازه از کرونا مقابله اجتماعی با آن را هم تخت تاثیر قرار می‌دهد. به توصیه‌های وزارت بهداشت عمل شود.

همچنین مطالعه کنید:

یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران  امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.