صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / انصاری فرد: رک و پوست کنده، نمی خواستند بازی کنند!
انصاری فرد: رک و پوست کنده، نمی خواستند بازی کنند!

حرفهای قلعه نویی کذب و باطل است

انصاری فرد: رک و پوست کنده، نمی خواستند بازی کنند!

کسب و کار نیوز :مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است سپاهانی ها به علت داشتن چند بازیکن مصدوم هیچ اراده ای برای حضور در این بازی نداشتند و باید با آنها مطابق قانون رفتار شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز در گفتگویی با برنامه سلام صبح به خیر در تلویزیون در خصوص حواشی روز گذشته در شهر اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

سپاهان هیچ عزم و اراده ای برای برگزاری بازی نداشت

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس شود گفت: «دیروز سپاهان حقیقتا هیچ عزم و اراده ای به دلایل مختلف برای برگزاری این مسابقه نداشت. به دروغ عنوان کردند تماشاگران اجازه نمی دهند ما بیاییم در حالی که فرمانده یگان ویژه اصفهان که بر شرفش درود که واقعیت را گفت و اعلام کرد تیم سپاهان خودش دوست نداشت بیاید و هیچ مشکلی برای انتقال بازیکنان وجود نداشته است.»

دلیل حضور نیافتن سپاهان وجود چند مصدوم بود

وی در ادامه افزود: «نمی خواستند بازی کنند. صاف و رک و پوست کنده به شما بگویم که این ها چند بازیکن مصدوم داشتند، سازمان لیگ و وزارت بهداشت دستور داد تماشاگرانشان به علت ویروس کرونا حضور نداشته باشند. سوال من این است که تیم های استقلال، نفت مسجد سلیمان، به خصوص شهرخودرو و استقلال که میزبان بودند بازی را برگزار کردند اما سپاهان فقط نمی خواهد بازی را برگزار کند؟ مگر چنین چیزی می شود؟»

پروژه سپاهان برگزار نشدن بازی بود

انصاری فرد در ارتباط با این مسئله که آِیا شما می گویید سپاهانی ها از عمد و مهندسی شده نمی خواستند بازی کنند اظهار کرد: «بله دقیقا. ما حدود ۴۵ دقیقه قبل از مسابقه گرم کردیم و طبق قوانینی که وجود دارد تیم ها باید یک ساعت و نیم قبل از مسابقه در زمین باشند و این قانون از طرف AFC، فیفا و سازمان لیگ وجود دارد اما سپاهانی ها به ادعای واهی و کذب می گویند هواداران ما اجازه حضور ندادند. در حالی که اینگونه نبوده و پروژه شان برگزار نشدن بازی بود. وقتی ۴ و ربع وارد ورزشگاه شدند، از ۴ و ۲۰ در رختکن استقرار پیدا کردند هیچ یک از نفرات باشگاه سپاهان حتی داخل راهروها نشد. اینکه می گفتند ما داخل راهرو گرم می کردیم ادعای کذبی است و من خودم آنجا ناظر بودم. هیچ فردی از رختکن سپاهان بیرون نیامد.»

چرا لیست بازیکنانتان را ارائه ندادید

اینکه ورزشگاهی خالی از تماشاگر است و چمن به این خوبی دارد بازیکنان می روند در راهرو گرم می کنند؟ ورزشگاه خودشان بوده و بدون تماشاگر بوده است. ادعا می کنند ما ساعت ۵ بعد از ظهر آماده بازی بودیم، آقای مرادی ناظر بازی با شهامت اعلام کرد باشگاه سپاهان اگر شما می خواستید بازی کنید چرا لیست بازیکنانتان را ارائه ندادید؟ اگر ۴ و ۲۰ داخل رختکن بودید و عزم و اراده ای برای بازی داشتید؟ مگر نباید لیست را ارائه بدهید؟ مگر جزو قوانین نیست؟ مگر ناظر دو بار کنار رختکن شما نیامد و لیست نخواست؟ بعد ادعا می کنید ساعت ۵ آماده بازی بودید؟ تا ساعت ۵ و نیم منتظر بازی بودیم اما این ها نیامدند.

ادعای قلعه نویی را رد می کنم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت های قلعه نویی گفت: «کاملا رد می کنم و کذب است و حرف باطلی است. ما تا ساعت ۵ و ۲۹ در داخل راهرو ها گرمکن پوشیده و آماده بودیم اما سپاهان عزمی برای برگزاری بازی نداشت. از کمیته انضباطی انتظار داریم با عدالت رفتار شود. قانون باید رعایت شود. این ها دروغهایی گفتند که باید مطابق قانون برخورد شود و همه را به بازی گرفتند. نشد که بگوییم من امروز دلم نمی خواهد بازی کنم یا تماشاچیان نگذاشتند ما بیاییم! بنابراین این بازی باید ۳ بر صفر اعلام شود و اعتقاد دارم کمیته انضباطی با عدالت رفتار خواهد کرد. ما اینقدر از این مسائل ضربه خوردیم. تیم هایی مثل سپاهان به جای حاشیه پردازی و مسائل کذب بروند تیمشان را قوی کنند. اینها چون دو سه بازیکن مصدوم داشتند، تماشاگر نداشتند و نمی خواستند با ما بازی کنند. این وظیفه فدراسیون و کمیته انضباطی است که قاطعانه برخورد کند و ما غیر از این انتظاری نداریم.»

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.