صفحه اصلی / استان ها / آماده تامین امنیت مسافران نوروزی هستیم
آماده تامین امنیت مسافران نوروزی هستیم

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه:

آماده تامین امنیت مسافران نوروزی هستیم

کسب و کار نیوز:جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی که این استان را برای سفر انتخاب می کنند، خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ “جمال سلمانی” در جمع فرمانده و کارکنان انتظامی جوانرود اظهار داشت: نقاط مختلف استان در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حضور مسافران و گردشگران داخلی و حتی خارجی است و وجود جاذبه های گردشگری فراوان در استان کرمانشاه بسیاری از مردم را ترغیب می کند که سفری به این دیار داشته باشند.

به نقلزا پایگاه خبری پلیس، سلمانی ادامه داد: در این میان تامین امنیت بسیار مهم است، چرا که مهمترین موضوعی که مسافران و گردشگران را مجاب به حضور و اقامت بیشتر در کرمانشاه می کند، همین موضوع است.

سلمانی گفت: ایجاد کوچکترین ناامنی برای مهمانان نوروزی علاوه بر آنکه چهره بدی از کرمانشاه را در نظر آنها مجسم می کند، باعث خواهد شد آنها نام استانمان را از لیست مسافرتی خود خارج و دیگر رغبتی برای ماندن نداشته باشند.

سلمانی افزود: خوشبختانه در سال های گذشته مسافران نوروزی اکثرا با خاطره‌ای خوش استان کرمانشاه را ترک کرده و شاهد ایجاد ناامنی از سوی عده ای اراذل و اوباش، افراد سارق و یا ولگردان و معتادان خیابانی نبوده ایم.

این مقام انتظامی تاکید کرد: موارد جزیی نیز اگر اتفاق افتاده با حضور سریع و به موقع پلیس مرتفع و اجازه داده نشده که اتفاق و حادثه نگران کننده ای برای مسافران و مهمانان نوروزی رخ دهد.

وی با بیان اینکه پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت گردشگران و مسافران نوروزی در آمادگی کامل به سر می برد، از همه مردم کشور دعوت کرد تا ایام نوروز این استان را یکی از مقاصد گردشگری خود قرار دهند.

سلمانی تصریح کرد: شهرستان جوانرود نیز به خاطر وجود بازارچه مرزی همواره یکی از مقاصد مهم گردشگری بوده، بگونه ای که اکثر آنهایی که به کرمانشاه سفر می کنند سری نیز به این شهرستان می زنند.

سلمانی در پایان از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان مرزی جوانرود نیز قدردانی کرد و گفت: این شهرستان علی رغم مرزی بودن از امنیت لازم برخوردار بوده و کوچکترین تحرک گروهک های معاند تحت رصد و کنترل قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.