کسب و کار نیوز: مسئول رسیدگی به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری معاونت گردشگری همدان از رسیدگی به شکایات 10 دفتر خدمات مسافرتی این استان خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میراث آریا, مرضیه غلامی گفت: «طی بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان در ماههای دی و بهمن به دفاتر خدماتی متخلف تذکر و اخطار داده شد.»
او افزود: «۱۰ شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی دریافت شد که بعد از وصول شکایات و رسیدگی به موارد تخلف، هفت پرونده احکامی شامل پرداخت جریمه و خسارت به شاکیان صادر شد.»