صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تابش: هرگز نمی‌خواهیم سلامت مردم به خطر بیفتد
تابش: هرگز نمی‌خواهیم سلامت مردم به خطر بیفتد

فقط خواهان لغو بازی با پرسپولیس هستیم

تابش: هرگز نمی‌خواهیم سلامت مردم به خطر بیفتد

کسب و کار نیوز:مدیرعامل باشگاه سپاهان از سازمان لیگ خواست دیدار تیمش مقابل پرسپولیس را لغو کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مسعود تابش درباره اینکه سازمان لیگ تصمیم گرفته دیدار پرسپولیس و سپاهان را بدون حضور تماشاگر برگزار کند، بیان کرد: ما هرگز حاضر نیستیم سلامت مردم عزیزمان به خاطر چند ساعت حضور در ورزشگاه به خطر بیفتد، اما این عادلانه نیست که بدون تماشاگر بازی کنیم. از این رو خواهان لغو دیدار سپاهان و پرسپولیس هستیم.

وی ادامه داد: ما کاملا درک می کنیم که شرایط ویژه ای در کشور حکم فرما است اما با توجه به مهم بودن مسابقه خواهان تعویق بازی هستیم. هرگز نمی خواهیم هواداران را به ورزشگاه بکشانیم و در حضور آنها بازی کنیم اما می دانید که این بازی شرایط قهرمانی لیگ را تعیین می کند و عملا با بدون تماشاگر شدن مسابقه شرایط میزبانی ما از بین می رود. به همین خاطر امیدواریم سازمان لیگ و فدراسیون با درخواست ما برای لغو بازی موافقت کند.

مدیرعامل سپاهان همچنین گفت: ما الان ۵ روز به ۵ روز بازی می کنیم و اگر این بازی لغو شود، حاضر هستیم هر ۴ روز یکبار هم بازی کنیم. ایرادی ندارد. دلیل این امر هم حساسیت بازی فردا است.

تابش با اشاره به سابقه لغو بازی ها تاکید کرد: مگر اینطور نبود که بازی ما با استقلال به خاطر آلودگی هوای تهران لغو شد و در جام حذفی به تعویق افتاد؟ ما هم اعتراضی نکردیم. الان نیز با توجه به شرایط ویژه می خواهیم که بازی با پرسپولیس لغو شود. انشاالله در آینده هم شرایط بهتر می شود و می توانیم بازی هایمان را دنبال کنیم.

وی در پایان افزود: تاکید می کنم که ما هرگز نمی خواهیم بازی با حضور تماشاگر برگزار شود و خدای ناکرده با پخش شدن این ویروس سلامتی مردم به خطر بیفتد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.