صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / کرونا یکی از شرکت‌های سامسونگ را تعطیل کرد
کرونا یکی از شرکت‌های سامسونگ را تعطیل کرد

کرونا یکی از شرکت‌های سامسونگ را تعطیل کرد

کسب و کار نیوز- بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده از سامسونگ، یکی از شرکت‌های سازنده Galaxy Fold و Galaxy Z Flip به دلیل ویروس کرونا بسته شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، ویروس کرونا برای اولین بار در چین مشاهده شد و به سرعت در سطح جهانی شیوع پیدا کرد. این بیماری به قدری سریع در جهان منتشر شد که پس از مدت کوتاهی کشورهای مختلفی از جمله ایران را درگیر خود کرد. گفته می‌شود علائم این بیماری مانند آنفولانزا است که شامل تب، سرفه و موارد این چنینی می‌شود.

این بیماری تاکنون رویدادهای زیادی را لغو کرده است زیرا حضور پیدا نکردن افراد مختلف از سراسر جهان در این مراسم یکی از راه‌های پیشگیری از گسترش این ویروس است.شیوع بیماری ویروس کرونا (COVID-19) که تا لحظه نگارش این خبر جان بیش از ۲۰۰۰ نفر را در سرتاسر جهان گرفته، صنعت فناوری را نیز تحت تاثیر قرار داده است. کنگره جهانی موبایل (MWC) که قرار بود در ۲۴ فوریه شروع به کار کند، لغو شده است و انتظار می‌رود زنجیره‌های عرضه برند‌های مختلف گوشی‌های هوشمند در چین نیز به همچنین پایانی برسند.

کرونا یکی از کارمند سامسونگ را آلوده کرد

اکنون اخباری که از کره جنوبی منتشر می‌شود به ما می‌گوید سامسونگ پس از آلوده شدن یک کارمند به کروناویروس، کارخانه تلفن‌های هوشمند را در Gumi تعطیل کرده است. این کارخانه که سامسونگ Galaxy Fold و Galaxy Z Flip را تولید می‌کند، تا ۲۴ فوریه بسته خواهد بود و دسترسی به طبقه‌ای که کارمند مذکور در آن کار می‌کرد تا ۲۵ فوریه از محدودیت خارج خواهد شد.سخنگوی سامسونگ در خبری اعلام کرد: «کارمندانی از این شرکت که با کارگر آلوده در تماس بوده اند در قرنطینه قرار گرفته و برای آزمایش آن‌ها در مورد احتمال ابتلا به COVID-19 اقدامات لازم صورت گرفته است.» بعید است بسته شدن کارخانه Gumi تاثیر عمده‌ای در ساخت گوشی‌های هوشمند سامسونگ داشته باشد، زیرا بخش کمی از کل تولید گوشی‌های هوشمند خود را به خود اختصاص می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.