صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ارتباط کارفرما و کارجو در جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت

ارتباط کارفرما و کارجو در جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت

کسب و کار نیوز - دبیر جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت گفت: دومین دوره جشنواره کار این دانشگاه با هدف ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان و کمک به کارآفرینی برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، مجتبی میرجلیلی امروز شنبه در این خصوص افزود: دانشگاه علم و صنعت همیشه در کارآفرینی و ارتباط صنعت با دانشگاه پیشرو بوده است. بر همین اساس نخستین دوره جشنواره کار ایران با حضور ۷۰ شرکت صنعتی، دانش‌بنیان و نوپا و همچنین مراکز نوآوری و شتابدهی آبان ماه سال ۹۷ در این دانشگاه برگزار شد.

دانشجوی دکتری صنایع دانشگاه علم و صنعت افزود: در این دوره ۷۵۰ جایگاه شغلی تعریف شد و بیش از ۵ هزار کارجو از نمایشگاه بازدید کردند. دومین دوره نیز ۴ تا ۶ اسفندماه برگزار می‌شود و تلاش شده که تنوع مناسبی از فرصت‌های شغلی تمامی رشته‌ها و تخصص‌ها در این نمایشگاه شکل گیرد.

دبیر دومین جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: شرکت‌ها و برندهای معتبر و نام آشنایی همچون همراه اول، کروز، ماموت، خدمات انفورماتیک، همکاران سیستم، کنسرسیوم دیالیز، فناوران اطلاعات خبره و آسیا ابزار دقیق در این دوره حضور دارند و به دنبال جذب متخصص هستند. همچنین فرصت‌های ویژه‌ای برای دانشجویان و تازه‌فارغ‌التحصیلان نیز در نظر گرفته شده است.

میرجلیلی با بیان اینکه بخش ویژه‌ای برای انجام مصاحبه حضوری در نمایشگاه در نظر گرفته شده است، یادآور شد: این مسئله به نزدیک‌تر شدن نمایشگاه کار به هدف اصلی خود یعنی جذب نیرو کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد: پیش‌بینی اولیه ثبت بیش از هزار فرصت شغلی در جشنواره است که می‌تواند فرصتی بی‌نظیر برای افراد جویای کار باشد. کارجویان نیز می‌توانند با مراجعه به سایت دانشکار، سازمان‌های حاضر و فرصت‌های شغلی ثبت‌شده را ملاحظه کنند.

دبیر جشنواره با تاکید بر اینکه در کنار فرصت‌های شغلی، بیش از ۱۰۰ اولویت پژوهشی از سوی شهرداری تهران و تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران در جشنواره ارائه می شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند با ارائه موضوعات پایان‌نامه‌های مرتبط، حمایت‌های مالی مناسبی را جذب کنند.
به گزارش ایرنا دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشکار  daneshkar.net سوابق شغلی، کار و تحصیلی خود را آپلود کرده و  ۴ تا ۶ اسفند (ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰) در محل دانشگاه حاضر شوند تا مصاحبه شغلی انجام شود.
بازدید از نمایشگاه برای همه‌ علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.